تاریخ انتشار: 1399/07/09 21:17
کد خبر: 54096

با بازیکنان استقلال مورینیو هم نتیجه نمی‌گیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این روز‌های استقلال توضیحاتی را بیان کرد.
با بازیکنان استقلال مورینیو هم نتیجه نمی‌گیرد

صادق ورمزیار کارشناس فوتبال کشور و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حذف تیم فوتبال استقلال ایران از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلالی‌ها می‌توانستند مدل دیگری بازی کنند. نیمکت استقلال نسبت به تیم پاختاکور ازبکستان نیمکت قوی نداشت و به همین دلیل کادر فنی تعویض‌های اشتباهی انجام داد و در کل تیم ازبکستانی از نظر نفرات از استقلالی‌ها خیلی بهتر بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره‌ شرایط این روز‌های این تیم و سرمربی احتمالی آن‌ها در فصل آینده بیان داشت: به نظر من هیچ کدام از این اسم‌هایی که مطرح می‌شود خیلی تاثیر چندانی برای تیم ندارد، اگر استقلالی‌ها بتوانند بازیکن‌های خوبی بگیرند هر مربی که باشد می‌تواند نتیجه بگیرد، اما اگر بازیکن‌های خوب و در حد استقلال نداشته باشد، مورینیو و گواردیولا هم نمی‌توانند نتیجه بگیرند. متاسفانه مدیریت نه توانسته با بازیکن‌های تیم تمدید و نه موفق شده بازیکن جدیدی اضافه کند که به نظر من مشکل ساز خواهد شد.

ورمزیار در ارتباط با صحبت‌هایی که این روز‌ها درباره بازیکن سالاری در تیم استقلال مطرح می‌شود گفت: اگر بازیکن، رقیب نداشته باشد، برای بازی در ترکیب اصلی حتما بازیکن سالاری به وجود می‌آید، اما اگر در هر پست یک بازیکن ذخیره و خوب باشد می‌توان به بازیکن سالاری در تیم پایان داد. تا زمانی که مربی به بازیکن احتیاج داشته باشد در هر جای دنیا بازیکن سالار‌ی به وجود می‌آید.

کارشناس فوتبال درباره موفقیت استقلال در فصل آینده عنوان کرد: به نظر من امسال استقلال به مشکل خواهد خورد، زیرا بحث تمدید قرارداد‌ها و همچنین قرارداد بازیکن‌های جدید خیلی دیر انجام شده و هنوز هم پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است. از همین رو این مسائل می‌تواند برای فصل جدید مشکل ساز شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455ybq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال / شاگردان نامجو مطلق پنالتی تمرین کردند