تاریخ انتشار: 1399/07/09 21:46
کد خبر: 54090

دوئل سخت پهلوان با مدافع 190 سانتی متری

احسان پهلوان ستاره خط هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز تقابل سختی را با آنزور اسماعیل‌اف خواهد داشت.
 دوئل سخت پهلوان با مدافع 190 سانتی متری

پهلوان که مثل بازی های قبلی در ترکیب اصلی قرار دارد و در ست راست خط میانی به میدان خواهد رفت، دوئل دشواری را با مدافعان بلند قامت پاختاکور خواهد داشت. در مقابل احسان، خوجی‌اکبر علی‌جانف مدافع راست خوش تکنیک و جوان ازبک حضور خواهد داشت که علاقه زیادی به نفوذ دارد و احتمالا جای خالی اش را آنزور اسماعیل اف پر خواهد کرد.

تقابل هافبک تکنیکی و پرسرعت پرسپولیس با اسماعیل اف در حالی اتفاق می‌افتد که اسماعیل اف یکی از بلندقدترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیاست و با 190 سانتی متر، شایط فیزیکی فوق العاده ای را خواهد داشت. پهلوان اما در بازی های قبلی در تقابل با بن عطیه و خالد عبدالرحمان عملکرد خوبی داشت و حالا پرسپولیسی ها امیدوارند مدافع 35 ساله پاختاکور را هم شکست دهد.

هافبک جوان پرسپولیس در بازی قبلی باوجود تلاش زیاد، نتوانست وظیفه گلسازی خود را ایفا کند اما یک بازی قبل تر در دیدار با الشارجه دو پاس گل داد و نقش پررنگی در پیروزی و صدرنشینی سرخ ها ایفا کرد. البته شاید انتظار یحیی گل محمدی از او، سرعت دادن و انتقال سریع توپ به خط حمله باشد و در صورت انجام این نقش، شاید ارسال پاس گل در اولویت قرار نگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re99y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با درخشش در بازی چهارم پرسپولیس؛ موتور پهلوان روشن شد