تاریخ انتشار: 1399/07/11 20:06
کد خبر: 53937

اختصاصی/ ذوب‌آهن اصفهان محله برو بیا ؛ جذب بازیکن بدون تیم!

مسیر ذوب آهن اصفهان در نقل و انتقالات تابستانی وشرایط مدیریتی، مناسب نبوده و معلوم نیست در نهایت به کجا ختم خواهد شد.
اختصاصی/ ذوب‌آهن اصفهان محله برو بیا ؛ جذب بازیکن بدون تیم!

ذوب‌آهن این تیم ریشه‌دار و پر هوادار اصفهانی که طی چند فصل گذشته با نوسانات بسیاری همراه بوده و حتی در فصل گذشته تا آستانه سقوط به لیگ یک نیز پیش رفت، این روزها در مسیری حرکت می‌کند که دور نمایی مناسبی برای آن متصور نمی‌شود.

آشفته بازار در این تیم هم‌چنان ادامه دارد و معلوم نیست مسیر پیش رو به کجا در نهایت ختم خواهد شد و باید نگران هوادارانی بود که در سرما و گرم و در خوشی و ناخوشی به این تیم دلبسته و در هر شرایطی از آن حمایت نموده‌اند.

البته ناگفته پیداست که مسئولیت فنی تیم و جذب بازیکنان بر عهده سرمربی بوده و او باید پاسخ‌گو باشد ودر این راستا تردیدی وجود ندارد ولی سوال این است هدف از جذب بازیکنان جدید چه می‌باشد؟ مگر غیر از این است که برای پوشش نقاط ضعف و تقویت تیم این اتفاق رخ می‌دهد، پس چگونه است بازیکنی مورد توجه و در نهایت با او قرارداد منعقد می‌گردد که طی دو سال گذشته در هیچ تیمی نبوده است؟!
آیا وجود اشخاصی در گوشه و کنار تیم‌ها نمی‌تواند اتفاق‌های ناخوشایند را رقم بزند؟ اصولا وقتی باشگاه دارای دفتر و شرایط خاص است چرا مربیان و مدیران دوست دارند در رستوران‌ها و هتل‌ها هماهنگی های لازم صورت بگیرد و در نهایت برای عقد قراردادبه باشگاه بروند؟
جان کلام این که ذوب‌آهن اصفهان یک تیم ریشه‌دار با طرفدارانی متعصب و دوست داشتنی است و بازی با احساسات آنها می‌تواند تاوان سنگینی بر عهده مسببان آنها بدنبال داشته باشد و بزودی طی یک برنامه ویدیویی به مباحث پیرامون این باشگاه خواهیم پرداخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmwvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گاندو ها به تهران کوچ کردند