تاریخ انتشار: 1399/07/12 00:02
نکونام قرارداد دارد
کد خبر: 53918

آب پاکی آقای مدیرعامل روی دست باشگاه استقلال

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت نکونام با فولاد قرارداد دارد و تمرکزش روی تیم ما برای فصل بعد خواهد بود.
آب پاکی آقای مدیرعامل روی دست باشگاه استقلال

 علی محمدی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور نکونام در استقلال مطرح شده است، اظهار داشت: آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد و الآن هم در حال برنامه ریزی برای تیم است. اردوی تیم در تهران برگزار شده، امروز در ایفمارک بودند و اردوی بعدی در کردان کرج خواهد بود. در حال برنامه ریزی هستیم تا امسال یک تیم قوی روانه مسابقات بکنیم.

وی در خصوص اینکه آیا مذاکره با نکونام توسط استقلالی‌ها تمرکز سرمربی فولاد را بر هم نمی ریزد، گفت: آقای نکونام یک مربی حرفه ‌ای و کاربلد است و می‌تواند این فضا را مدیریت کند. ولی به صورت کلی، این یک کار غیرحرفه ای است و نا هم آرزو داریم که مشکلات استقلال هم حل شود و بتواند پر قدرت در رقابت ها حاضر شود.

علی محمدی در مورد صرف هزینه هایی گزاف در بازار نقل و انتقالاتی امسال و ضرورت استفاده از آکادمی فولاد گفت: آکادمی فولاد خوزستان یکی از آکادمی های پرقدرت ایران است. خوزستان مهد فوتبال ایران و دارای بازیکنان خیلی خوبی است. برنامه ما هم این است از بازیکنان بومی استان خوزستان و بازیکنان آکادمی فولاد استفاده کنیم. چند بازیکن ما در سطح لیگ برتر هستند که با آنها قرارداد منعقد شده و ان شالله بتوانیم یک تیم پرقدرت و منسجمی را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص برنامه ریزی لازم در خصوص جدایی احتمالی نکونام گفت: آقای نکونام تحت قرارداد باشگاه فولاد است و مطمئنا تمام تمرکز ایشان بر روی تیم فولاد است. امیدوارم مسئولان استقلال با یک مربی دیگر وارد مذاکره کنند، چون این کار از نظر اخلاقی هم درست نیست. باز هم امیدوارم مشکلات استقلال حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re9mm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: اگر قرار باشد فردا هم با استقلال بازی کنیم این کار را انجام می‌دهیم!