تاریخ انتشار: 1399/07/12 13:35
کد خبر: 53892

آذری: نکونام شرافتمندانه کارش را با فولاد ادامه می دهد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان سرمربیگری جواد نکونام در استقلال را تکذیب و اعلام کرد او تا پایان لیگ بیستم سرمربی ما است.
آذری: نکونام شرافتمندانه کارش را با فولاد ادامه می دهد

طی دو روز گذشته که مسئولان استقلال در صدد انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند شنیده هایی درباره تماس مدیران این باشگاه با جواد نکونام سرمربی کنونی فولاد خوزستان به گوش رسید. در اینباره گفته می شود که مذاکرات با خود نکونام هم خوب پیش رفته اما باشگاه فولاد مخالف سرسخت جدایی نکونام است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد درباره احتمال سرمربیگری نکونام در استقلال بیان کرد:من به این موضوع به عنوان یک شایعه نگاه کرده و جوابی هم نمی‌دهم.جواد نکونام شرافتمندانه کارش را شروع کرده و با باشگاه فولاد قرارداد دارد. اینکه وی مدنظر تیم‌های استقلال،‌تراکتور و باشگاه‌های بزرگ ایران قرار گرفته برای مجموعه باشگاه فولاد افتخار بزرگی است. اما منتظر روزی هستم که امثال جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران دعوت به همکاری شوند زیرا آنها مربیان جوانی هستند که سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران فعالیت کرده‌اند واین موضوع خبر خوشحال کننده‌ای است که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامناسبی که در باشگاه استقلال وجود دارد بحث پیشنهاد به نکونام را فعلا تکذیب می‌کنم زیرا جواد با تمام قدرت در کردان کرج بالای سر تیمش است و هیچ مذاکره‌ای با ما و خود نکونام انجام نشده است. وی و دستیارانش مشغول آماده سازی فولاد برای لیگ بعدی هستند اما این شایعات همیشه وجود دارد. من هم به این شایعات جواب نداده و به آنها فکر نمی‌کنم.

آذری در باره اینکه در صحبت‌هایش از واژه فعلا استفاده می‌کند و آیا امکان دارد در آینده نکونام به استقلال منتقل شود، گفت: این فعلا یعنی نکونام تا پایان لیگ بیستم در کنار ماست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkga5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آب پاکی آقای مدیرعامل روی دست باشگاه استقلال
نکونام قرارداد دارد