تاریخ انتشار: 1399/07/15 00:29
کد خبر: 53660

گل‌محمدی: زمان حضور در قطر انرژی زیادی را پشت سرمان حس می کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تمام لحظاتی که قطر بودیم انرژی مثبت زیادی را پشت سرمان حس می کردیم.
گل‌محمدی: زمان حضور در قطر انرژی زیادی را پشت سرمان حس می کردیم

یحیی گل‌‌محمدی درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید خدا را به خاطر لطفی که به ما داشت شکر کنیم. در تمام لحظاتی که آنجا بودیم نیروی زیادی را پشت خود حس می کردیم. اول لطف خدا بود و سپس انرژی هواداران که از راه دور ما را حمایت می کردند.

وی افزود: اولین بار بود همچین اتفاقی در دنیا رخ می‌دهد و باید در بیست روز هفت بازی می‌کردیم. شرایط هتل برای بازیکنان غیرعادی بود و آن را تجربه نکرده بودند. شرایط سخت بود و هر سه چهار روز یک بار تست می‌گرفتند. فشار زیادی روی تیم وجود داشت، باتوجه به اینکه تیم دیر جمع شد و پنج شش جلسه در تهران و سه چهار جلسه در قطر تمرین کردیم.

*جو داخل تیم خیلی به ما کمک کرد

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما به این شرایط عادت نداشته و آن را تجربه نکرده بودند. محدودیت‌های زیادی وجود داشت. از لحاظ روحی و روانی استرس زیادی روی تیم ما بود اما خیلی خوب توانستیم با این شرایط کنار بیایم هرچند تیم ما دیر جمع شد و توانستیم یک بازی تدارکاتی با شهرخودرو برگزاری کنیم فکر می‌کنم جو داخل تیم خیلی به ما کمک کرد.

*یک تیم به معانی واقعی بودیم

گل‌محمدی ادامه داد:‌ بازیکنان ما قوی هستند و به دلیل اینکه روزهای سخت را دیده بودند آب‌دیده شده بودند. پرسپولیس محیط انگیزشی داشت و بچه‌ای قدیم خیلی خوب به تیم انگیزه می‌دادند. یک تیم به معنای واقعی بودیم.

*نقطه عطف ما دیدار اول با التعاون بود

وی افزود: بازی‌ها را خیلی سخت شروع کردیم و در اولین بازی‌مان هم انتهای جدول بودیم. دیدار نخست با التعاون مرگ وزندگی بود و شاید تک امتیاز آن هم به کارمان نمی‌آمد باید حتماً التعاون را می‌بردیم در نیمه اول حامد لک 2-3 عکس‌العمل خیلی خوب داشت که فکر می‌‌کنم نقطه عطف ما دیدار اول با التعاون بود.

*2-3 بازی اول برای ما تدارکاتی بود اما بازیکنانم به پیروزی باور داشتند

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار دوم مقابل التعاون حریف عربستانی در مرحله گروهی گفت: 2-3 بازی اول مانند دیدار تدراکاتی بود در دیدار دوم بهتر شدیم و در مصاحبه‌هایم هم گفتم پرسپولیس  در هر دیدار از لحاظ تاکتیکی، روحی و روانی و همبستگی شرایط بهتری پیدا می‌کند. بچه‌ها به اینکه می‌توانند پیروز شوند و تا آخرین روز در قطر بمانند باور داشتند.

*برد دوم مقابل التعاون شرایط جدول را به سود ما تغییر داد

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در ایامی که کنار هم بودیم استراحت، تغذیه، آنالیز و مباحث فنی خوبی داشتیم. هر روز دو بار جلسه آنالیز انجام می دادیم یکبار قبل از ناهار و یکبار هم پیش از شروع تمرین؛ این شرایط برای کادر فنی و بازیکنان خیلی سخت بود. برد بازی دوم هم به لحاظ جدولی به سودمان شد. 

*برد مقابل التعاون اعتماد به نفس ما را بالا برد

وی افزود: پس از اینکه با بردن التعاون صدرنشین شدیم خیلی اعتماد به نفس پیدا کردیم. دفاع تیمی ما به حدی خوب بود که حتی در دیدارهای گروهی موقعیت 60-70 درصدی هم به حریف ندادیم. در تمام بازی‌ها انسجام خوبی داشتیم و بازیکنانم اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده بودند. هماهنگی بین بازیکنان هم کمک زیادی به ما کرد. زیرا نفرات قدیمی از بازیکنان جدید خیلی خوب تعریف می‌کردند. نفراتی را جذب کردیم که عاشق پرسپولیس بودند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyvye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی دلخور است اما استعفا نمی‌دهد

گل‌محمدی: هواداران پرسپولیس نیستند، اما انرژی مثبت می‌دهند
پرسپولیس و النصر شایسته رسیدن به نیمه‌نهایی بوده‌اند