تاریخ انتشار: 1399/07/16 22:46
کد خبر: 53503

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به اتهام 88 هزار یورویی

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد انتخاب محمود فکری و مسائل دیگر باشگاه صحبت کرد.
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به اتهام 88 هزار یورویی

اسماعیل خلیل زاده بعد از عقد قرارداد با محمود فکری در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب دیرهنگام محمود فکری و فرصت کم تا شروع لیگ برتر اظهار داشت: این چیزی که اکنون می‌بینید تا این لحظه سرمربی را اعلام نکرده بودیم البته پیش از این سرمربی داشتیم. مجید نامجو مطلق سرمربی ما بود. ضمن تشکر از فرهاد مجیدی که تیم را در زمان بحران به دست گرفت و تا نایب قهرمانی هم پیش برد و بعد از نامجومطلق که ایثار کرد و هدایت تیم را به عهده گرفت. همچنین از بازیکنان تیم به خصوص کاپیتان تیم که زحمت کشیدند تشکر می کنم.

وی افزود: امشب کسی سرمربی تیم شد که سالها کاپیتان تیم بوده و زحمات زیادی کشیده و به تیم خودش آمده و امیداوریم که استقلال را به جایگاه واقعی خودش برساند.

خلیل زاده در خصوص اینکه شب گذشته صحبت هایی در مورد پرداخت پول استراماچونی مطرح شد و اینکه پول ها در حساب شما بوده اما پرداخت نکرده اید، عنوان کرد: اگر یادتان باشد در حدود چند ماه پیش در مورد همین مبلغ 88 هزار یورویی که واریز شده بود صحبت کردم.  نامه به باشگاه زدم اسناد مالی من دریافتی و هر چه در حساب من جاری و ساری هست اعلام کنید. آن 88 هزار یورو را دو هزار یورو دیگر هم روی آن گذاشتم و به باشگاه استقلا بازگرداندم و سندش هم موجود است. اکنون از سرپرست باشگاه که صدای من را می شنود می خواهم شنبه این اسناد را در اختیار رسانه ها قرار دهد. حتی در زمانی که من سرپرست بودم و حتی قبل از آن پولی به حساب من وارد یا خارج شده به استحضار همه و به خصوص هواداران قرار دهند. 

وی در ارتباط با بیانیه باشگاه نساجی و مخالفت آنها برای جدایی فکری و اینکه آیا با این باشگاه صحبتی شده یا خیر اظهار داشت: آقای حدادیان و امیری استقلالی هستند و با آنها دوست هستیم. من فکر میکنم با هم مشکلی پیدا نکنیم و با توجه به اینکه از لحاظ قانونی تخلفی انجام ندادیم اما از لحاظ اینکه ما با هم دوست هستیم و در فضای فوتبال نباید این اتفاق بیفتد قطعا در یکی دو روز آینده با آنها نشست خواهیم داشت. البته با آنها تماس تلفنی داشتیم. آقای نظری با انها حرف زده بود و بنده هم شنبه یا یکشنبه آینده نشستی را با مسئولان نساجی که از دوستان ما هستند خواهم داشت.

رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه هواداران نگران پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه هستند و بازیکنان جدیدی که نمی توانند فعلا برای این تیم به میدان بروند، تصریح کرد: این حرف درست است و متاسفانه قبل از اعزام تیم به دوحه رخ داده بود و تا این لحظه حل نشده است اما فکرمی کنم با توجه به جلساتی که در هیات مدیره داشتیم این مشکل حل می شود و البته که باید حل شود. غیر از این هم نمی تواند باشد.

وی در مورد بحث مجوز حرفه ای گفت: در مورد مجوز حرفه ای سرپرست باشگاه می تواند توضیح دهد. فکر می کنم امشب تا فردا کلا حل می‌شود و تا جایی که آقای مددی توضیح داد گفتند که 90درصد مشکل حل شده است.

خلیل زاده در ارتباط با صحبت های محمد حسین کنعانی زادگان خاطر نشان کرد: همین الان کنعانی زادگان در تماس با باشگاه بود اما مطلب را نمی‌دانم چیست اما از مددی در مورد این موضوع بپرسید. 

وی در ارتباط با نامشخص بودن وضعیت برخی از بازیکنان مثل میلیچ و دیاباته که هنوز پول خود را نگرفته اند و یا روزبه چشمی که عکسی از او نشان می‌دهد در تمرینات ام صلال شرکت کرده گفت: در مورد بازیکنان من اطلاعاتی ندارم چون مسئول اجرایی نبودم که اطلاعات داشته باشم. مدیرعامل قبلی آقای سعادتمند این مسائل را می دانست. اما آنچه من می‌دانم این است که اکثر بازیکنان قرارداد بسته اند جز روزبه چشمی که در قطر است. نمی‌دانم قراردادش نهایی شده یا نه. در رابطه با بازیکنان دیگر جذب شده پس از حل شدن داستان پنجره ما مشکلی برای استفاده از آنها نخواهیم داشت. این باشگاه با بازیکنان قبلی و فعلی که در اختیار می گیرد فکر میکنم تیم خوبی در زمین شود و بازی های خوب ببینیم. 

رئیس هیات مدیره آبی پوشان در مورد شرایط منفی استقلال در فضای مجازی و اینکه به نظر می آید دودستگی بین مدیران با سعادتمند بابت این اتفاقات بوده است، عنوان کرد: نمیدانم چه چیزی را امضا نزدم.اگر سندی پیدا شود که امضا نزدم درست است. من نباید امضا بزنم. اساسنامه می گوید مدیرعامل اختیار تام دارد تا قراردادها را امضا کند اما در مورد قراردادهای کارگزاری که قرار است با باشگاه کار کند یکی از اعضای هیات مدیره باید آن را امضا کند. صرفا فقط من نیستم. این کذب است که گفته می شود خلیل زاده پای قرارداد بازیکنان را امضا نکرد. این اشتباه بزرگی است. 

وی افزود: از آن طرف اختلاف سلیقه ممکن است وجود داشته باشد اما دشمنی در کار نبود. الان به جایی رسیدیم به جای درآمد، نزدیک به 50 میلیارد تومان بدهی روی دست باشگاه گذاشته‌ایم. وقتی کسی می گوید این درآمد و این بدهی هست به تبع در حال دفاع از باشگاه است. این نیست که بخواهد کسی را تخریب کند. در هر حال واقعیت ها مشخص می شود. شما سوال کردی این 88 هزار یورو چیست و من هم گفتم از ذی حساب باشگاه بپرسید که ماجرا چه بوده است. یا یکی از آن طرف دنیا یک صحبتی بدون سند و مدرک می کند. در مورد این مسائل بارها صحبت شده است. 

خلیل زاده ادامه داد: باید یک تشکر هم داشته باشم. این چند روزی که همه هواداران ناراحت بودند تشکر می‌کنم که حوصله به خرج دادند. هفته آینده نشست خبری برگزار می‌کنم و پاسخ تک تک سوالات را می‌دهم. از ووریا غفوری که در این یکی دو روز علاقه مند بود تیم را جمع کند تا تیم تمرین را شروع کند. از آقای فکری که زحمت کشید که سرمربی شود و از معاونان باشگاه که زحمت کشیدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lpya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان اولین تمرین استقلال با فکری اعلام شد