تاریخ انتشار: 1399/07/17 15:01
کد خبر: 53466

حمله شدید نساجی به ادعاهای فکری

باشگاه نساجی مازندران نسبت به اظهارات امروز سرمربی سابق خود موضع‌گیری تندی کرد.
 حمله شدید نساجی به ادعاهای فکری

ساعاتی قبل محمود فکری، سرمربی فصل گذشته نساجی و حال حاضر استقلال اعلام کرد بخاطر انتشار قراردادش در فضای مجازی توسط باشگاه نساجی که موجب شده آدرس منزل او دست به دست بچرخد و در پی آن، شیشه ماشین او توسط عده‌ای ناشناس شکسته شود، از رضا حدادیان، مالک و امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی شکایت می‌کند.

باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات امروز محمود فکری بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«در پی ادعاهای دروغین محمود فکری و اتهاماتی که درخصوص انتشار تصویر قراردادش از سوی باشگاه نساجی به مدیران این باشگاه وارد کرده است، بدین‌وسیله باشگاه نساجی نسبت به این اتهامات زشت و ناروای فکری در مراجع قضایی شکایت و حیثیت این باشگاه را اعاده خواهد کرد.

باشگاه نساجی همواره نسبت به حفظ اخلاق حرفه‌ای کوشا بوده و هیچ‌گونه قرارداد و جزئیات آن را در اختیار کسی قرار نخواهد داد. این قرارداد نزد محمود فکری نیز قرار داشت و اطرافیانش از آن کاملاً اطلاع داشتند.

متاسفانه این‌روزها فکری با ادعاهای عجیب و کذب، در حال باختن مکرر اصول اخلاقی است و با فرافکنی‌هایی اینچنینی قصد تطهیر غیرحرفه‌ای‌گری‌ها و بی‌اخلاقی‌هایش را دارد.

ضمن اینکه هواداران باشگاه بزرگ، ریشه‌دار و ۶۰ و اندی ساله نساجی مازندران، آنقدر زبانزد اخلاق و ادب هستند که دست به چنین کارهایی نزنند و بدون شک این حواشی، بازی‌های جدیدی از سوی فکری و نزدیکانش برای مظلوم‌نمایی و همچنین قرار دادن هواداران فهیم باشگاه استقلال تهران مقابل هواداران خونگرم و صبور باشگاه نساجی است.

جا دارد اشاره شود در چند ماه اخیر فکری با باشگاه‌های دیگری هم مذاکرات مخفیانه‌ای داشت و اگر بند غرامت در قراردادش وجود نداشت، زودتر از این‌ها نساجی را ترک می‌کرد. ناراحتی وی از رفتار شتاب‌زده و ذوق و شوقی بود که برای پیوستن به نساجی و حضور در لیگ برتر داشت و این فرصت آنقدر برای او غیرمنتظره و مسرت‌بخش بود که هر چقدر مبلغ غرامت درشت‌تر بود، بازهم توجهی به آن نمی‌کرد.

مجدداً در پی حرف‌های دور از معرفتِ فکری باید اشاره شود که اگر فکری از اعتبار، جایگاه و آبروی فوتبالی نساجی بهره‌مند نمی‌شد، حالا حالاها باید در لیگ یک مشغول عوض کردن تیم‌هایش بود و خواب رسیدن به استقلال را هم نمی‌توانست ببیند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2renly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش فکری به حضورش در استقلال