تاریخ انتشار: 1399/07/17 20:44
کد خبر: 53448

متن احساسی پاشازده برای محمود فکری

مهدی پاشازاده مدافع میانی سابق استقلال به حمایت از محمود فکری سرمربی استقلال پرداخته است.
متن احساسی پاشازده برای محمود فکری

درنهایت پس از بحث و جدل چند روزه‌ای که بر سر انتخاب محمود فکری برای هدایت استقلال وجود داشت، این مربی توانست شب گذشته به صورت رسمی قرارداد خود را امضا کند و سرمربی استقلال شد.

پس از انتخاب فکری برای هدایت آبی‌ها، پیشکسوتان استقلال در صدد حمایت از این مربی برآمده اند و حالا هم مهدی پاشازاده که که زوج فکری در قلب خط دفاعی بود، متنی احساسی برای همبازی و کاپیتان سابق استقلال منتشر کرده است.

او در این متن که در اینستاگرام خود منتشر کرده، اینطور نوشته است:« در مکتب استقلال درس های زیادی را آموختم. مهمترین آن این بود که سربلندی این نام بزرگ و خوشحالی هواداران همیشه در اولویت قرار داشته باشد. در همه این سال‌ها همواره کادر فنی استقلال را مورد حمایت قرار دادم و محمود فکری عزیز هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

این روزها بیش از هر زمان دیگری خانواده بزرگ استقلال محتاج حمایت و کمک یکدیگر هستند. زندگی همین است؛ ترک خانه ای به مقصد خانه ای دیگر. محمود عزیز خوشحالم به استقلال بازگشتی و این بازگشت را از صمیم قلب به تو تبریک می‌گویم. بدان راه سختی را در پیش خواهی داشت اما بدان من، تمام پیشکسوتان و هواداران استقلال در کنارت خواهیم بود. مثل برادر و عضوی از خانواده بزرگ استقلال حمایت من را در کنار خود خواهی داشت. آرزو می‌کنم بعد از چند سال استقلال عزیز و هواداران که ما هر چه داریم از وجود و حمایت آنها است به روزهای خوب و ساحل آرامش بازگردند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455meq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی جباری به استقلال رضایت داد