تاریخ انتشار: 1399/07/17 23:17
کد خبر: 53426

سرنوشت نیمکت نساجی چه می شود؟

اگر چه محمود فکری از نساجی جدا شده اما تمرینات این تیم زیر نظر دستیاران او ادامه دارد و بازیکنان نساجی امروز ریکاوری کردند.
سرنوشت نیمکت نساجی چه می شود؟

نساجی برای تعیین سرمربی جدید با چند مربی وارد مذاکره شده؛ از جمله مهدی تارتار و حمید مطهری که مربی پرسپولیس در صفحه شخصی اش از حضور در تیم نساجی عذرخواهی کرده است. نساجی هم چنین به دستیار همیشگی محمود فکری در سال های اخیر یعنی وحید فاضلی هم پیشنهاد هدایت تیم را داده و باید منتظر ماند و دید که او تصمیم به ادامه حضور در نساجی می گیرد یا با استعفاء از سمت خود راهی استقلال خواهد شد. او در صورت جدایی از نساجی همانند محمود فکری باید 5 برابر قرارداد خود را به عنوان غرامت پرداخت کند. حنیف عمران زاده – مسعود ابطحی و احمد فیض کریلمو نیز با این شرط قرارداد بستند و در چنین شرایطی برای حضور در کادر فنی تیم استقلال با مشکل مواجه هستند؛ مگر اینکه سرمربی جدید نساجی نسبت به این مربیان اعلام عدم نیاز کند.

تیم نساجی شنبه برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی کیش خواهد شد و باشگاه در تلاش است تا پیش از سفر تیم به کیش سرمربی جدید را مشخص کند. جالب اینکه صمد مرفاوی و سیروس دین محمدی قرارداد خود را با تیم نساجی نهایی نکرده بودند و برای حضور در کادر فنی استقلال با دردسر مواجه نخواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277ond

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه جنجالی نساجی در واکنش به اظهارات فکری