تاریخ انتشار: 1399/07/20 08:07
کد خبر: 53275

ورود فراکسیون ورزش به مشکلات سرخابی ها

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون به مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که واگذاری این دو باشگاه هرچه سریعتر عملیاتی شود.
ورود فراکسیون ورزش به مشکلات سرخابی ها

اسماعیل حسین زهی در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه مالکیت اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مردم است، اظهار کرد: درست است که از نظر اعتبار، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، دولتی هستند ولی از نظر مارکت، متعلق به مردم هستند و ما امیدواریم این دو تیم به مردم برگردد.

وی افزود: قرار بود تا پایان سال ۹۹ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند ولی در این زمینه قصورهایی وجود دارد. البته طبق قانون تجارت ابتدا باید ثبت شرکت، اموال و دارایی صورت گیرد و بعد واگذاری انجام شود. امیدواریم این آرزوی دیرینه مردم محقق شود و این شرکت وارد بورس شود تا همه مردم بتوانند در آن مشارکت کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فراکسیون ورزش حتماً نسبت به مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود خواهد کرد، گفت: در مورد محرومیت مهاجم پرسپولیس ما دیدیم که در دو ساعت رایی صادر شد، همچنین دو باشگاه بدهی‌هایی دارند و بحث‌هایی هم در مورد تبعیض بین دو باشگاه وجود دارد. امیدواریم در جلساتی که با وزیر ورزش، هیئت مدیره و مدیر عامل دو باشگاه خواهیم گذاشت، بتوانیم به نتایج خوبی در این زمینه برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lpmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جنجالی کنعانی‌زادگان به درخواست استقلال