تاریخ انتشار: 1399/07/21 20:36
مهدی و ساز جدایی
کد خبر: 53190

چالش احتمالی سپاهان در لیگ بیستم / ابهام در ادامه حضور کاپیتان!

آیا کیانی هشتمین خروجی طلایی پوشان لقب خواهد گرفت؟
چالش احتمالی سپاهان در لیگ بیستم / ابهام در ادامه حضور کاپیتان!

در روز هایی که سپاهان تمرینات خود را پر فشار ادامه می دهد و محرم نویدکیا در حال رسیدن به ارنج اصلی تیم خود است؛  مهدی کیانی کاپیتان این تیم در شرایط تمرین قرار نمی گیرد و حتی در دیدار امروز در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان تعویض لباس هم انجام نداد و از روی سکوها شاهد برگزاری دیدار بود . شاید این موضوع جدایی کیانی از سپاهان را قوت بیشتری بخشیده است.

 کیانی با وجود اینکه یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد ولی گفته می‌شود از لحاظ مالی و مبلغ قرارداد فصل آینده‌اش با باشگاه اختلافاتی دارد.

سپاهان در صورت جدایی کیانی در این پست دچار چالش های جدیدی خواهد شد و باید دید محرم نویدکیا برای جنگ بر سر توپ در میانه میدان چه تدابیری را اتخاذ خواهد نمود.

photo_2018-11-29_17-11-15

 لازم به ذکر است این هافبک ۳۳ ساله که ۲ فصل گذشته در اختیار باشگاه سپاهان بوده است بر سر تمرین ها حاضر نشده و تمایلی خود را نسبت به جدایی اعلام کرده است، احتمالا جابجایی این هافبک جنگنده سپاهان با بازیکنان سایر تیم های لیگ برتر به ویژه تراکتور میتواند چالش کمبود بازیکن در بعضی پست ها را تامین سازد. با این وجود شاید کیانی هشتمین خروجی طلایی‌پوشان اصفهان لقب گیرد. 

تصمیم پایانی در این رابطه با سرمربی و مدیریت سپاهان اصفهان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rengz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان: قهرمانی هدف گذاری هیات مدیره است