تاریخ انتشار: 1399/07/21 21:28
کد خبر: 53184

کدام بازیکنان در تمرین پرسپولیس غایب بودند؟

تمرین امروز تیم پرسپولیس با غایبان سرشناس و همچنین حضور تنها 11 بازیکن برگزار شد.
کدام بازیکنان در تمرین پرسپولیس غایب بودند؟

پس از دو روز تاخیر که به نظر می‌رسد نوعی اعتصاب بوده باشد، شاگردان یحیی گل محمدی امروز در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع شدند و اولین تمرین خود برای حضور در لیگ بیستم را برگزار کردند. این در حالی است که در زمین مسابقه تنها 9 نفر حضور داشت و عیسی آل کثیر هم در آخرین دقایق تمرین، به مجموعه شهید کاظمی آمد.

* کدام بازیکان تمرین کردند؟

در تمرین امروز تیم پرسپولیس تمام خریدهای جدید به جز سعید آقایی حضور داشتند. این مدافع چپ تبریزی البته دلیل غیبتش عدم بازگشت به موقع از تبریز بود و ارتباطی به مسائل مالی نداشته است. همچنین عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت نتوانست در زمین حضور یابد اما با پای بانداژ شده خود را به شهید کاظمی رساند.

حامد لک، میلاد سرلک، آرمان رمضانی، علی شجاعی و احسان پهلوان بازیکنان باتجربه تمرین بودند و مهدی عبدی، امیر روستایی، سعید حسین پور، سینا مهدوی و احسان حسینی هم به عنوان بازیکنان جوان در تمرین نقش آفرینی کردند.

* غایبان تمرین؛ از ملی پوشان تا کاپیتان ها

دور جدید تمرینات غایبان پرتعدادی داشت. بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ دو خارجی در تمرین امروز غیبت داشتند که البته احتمال جدایی هر دو وجود دارد. احمد نوراللهی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی چهار ملی پوشی هستند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی تمرین اول را از دست دادند و البته مشخص نیست که اگر در تهران بودند هم تمرین می‌کردند یا خیر.

در فهرست دیگر غایبان، نام سیدجلال حسینی و امید عالیشاه دو کاپیتان پرسپولیس خودنمایی می‌کند. مهدی شیری، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه نیز دیگر غایبان بودند که البته هنوز مشخص نیست دقیقا این بازیکنان به چه دلیلی در تمرین حضور نیافتند و گمانه زنی ها تنها به مسائل مالی ختم می‌شود.

در نهایت باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و 12 غایب تیم پرسپولیس به تمرین برمی‌‌گردند یا خیر. همچنین باید توجه کرد که احتمال جدایی بازیکنانی نظیر محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، بوژیدار رادوشوویچ، بشار رسن و... وجود دارد. از طرف دیگر ممکن است با تمدید قرارداد محمد نادری، او هم به تمرینات اضافه شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lye87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز شاگردان گلمحمدی