تاریخ انتشار: 1399/07/24 22:04
کد خبر: 52981

فوتبال نباید هیچ گاه از حرکت باز بماند

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: فوتبال یک صنعت رو به جلو و در حال حرکت است و نباید هیچ گاه از حرکت باز بماند.
فوتبال نباید هیچ گاه از حرکت باز بماند

محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در حاشیه بازدید از مسابقات فوتبال هشت نفره، جام سردار جانباز "محمدشریف شاهمرادی" در ورزشگاه تختی سیرجان با اشاره به شرایط کنونی کشور و دنیا در مواجهه با ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از رخدادها، برگزاری این رقابت‌ها را یک حرکت ناب و ارزشمند خواند و ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مسابقات، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این رقابت‌ها شادی و نشاط به جامعه و بین خانواده‌ها برگردد.

او با ابراز خرسندی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مسابقات تصریح کرد: خوشبختانه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین نحو ممکن، رعایت شده بود.

او فوتبال را یک صنعت رو به جلو و در حال حرکت دانست و افزود: صنعت فوتبال نباید هیچ گاه از حرکت باز بماند.

 مسابقات فوتبال هشت نفره، جام سردار جانباز "محمدشریف شاهمرادی" به همت هیئت فوتبال سیرجان با شرکت ۲۰ تیم از روز پنج شنبه ۱۰ مهر ماه آغاز شده است که این تیم‌ها در ۵ گروهِ ۴ تیمی در ورزشگاه تختی سیرجان به رقابت می‌پردازند.
 
در هفته سوم این رقابت ها، عصر امروز دو تیم مسجد شهدا و گل گهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه‌ی ۲ بر یک به نفع گل گهر پایان یافت.

در حاشیه این دیدار از مهدی زند اقطایی به عنوان الگوی «امید به زندگی و سلامت از طریق ورزش» با حضور سلاجقه سرپرست و علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، حدیدی رئیس هیئت فوتبال سیرجان و برخی دیگر از مسئولان محلی تجلیل شد.

مهدی زند اقطایی از فوتبالیست‌های بااخلاق و شایسته سیرجان به شمار می‌رود که با ورزش یک بیماری صعب العلاج را شکست داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm6yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس نگران نباشند / همه چیز حل شد؟