تاریخ انتشار: 1399/07/27 15:12
کد خبر: 52825

ربیع‌خواه: با پرسپولیس فسخ کردم و رضایت‌نامه‌ام را گرفتم/ از کادرفنی دلخوری ندارم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از چندین بار رفت و آمد به باشگاه، قراردادم را فسخ کردم و رضایتنامه‌ام را گرفتم.
 ربیع‌خواه: با پرسپولیس فسخ کردم و رضایت‌نامه‌ام را گرفتم/ از کادرفنی دلخوری ندارم

محسن ربیع‌خواه پس از حضور در باشگاه و جلسه با مدیران پرسپولیس گفت: بالاخره پس از چند وقت و چندین بار رفت و آمد به باشگاه با پرسپولیس فسخ کردم و رضایت‌نامه‌ام را گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال فسخ قراردادش با پرسپولیس سخت نبود؟ گفت: بله سخت بود. قرار نیست که تا ابد در اینجا بمانم. به هر تیمی که می‌رویم باید یک روز آن را ترک کنیم و این اتفاقات طبیعی است. خداراشکر می‌کنم که 4 سالی که در پرسپولیس بودم خیلی خوب بود و 4 قهرمانی لیگ، سوپرجام و فینال آسیا و کلی افتخارات برای من داشت. خوشحالم 4 سال با افتخار در خدمت پرسپولیس بودم و امروز هم همکاری من با پرسپولیس تمام شد. انشالله پرسپولیس در ادامه راه موفق باشد و به افتخارآفرینی ادامه دهد.

ربیع‌خواه درباره پیشنهاداتش گفت: از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که صحبتی با کسانی که از او در این 4 سال انتقاد می‌کردند ندارد؟ تصریح کرد: گله‌ای از آنها ندارم، در این 4 سال گذشت زمان خیلی چیزها را روشن کرد. وقتی یک نفر خواب است می‌توانیم بیدارش کنیم ولی اگر خودش را به خواب بزند، نمی‌شود. برخی‌ها در این مدت این‌طور بودند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از کادرفنی سرخپوشان دلخور است؟ خاطرنشان کرد: اصلا  از نظر فنی از کادرفنی تیم دلخوری ندارم. هر مربی اختیار خودش را دارد و هر بازیکنی که مورد علاقه‌اش است را می‌تواند انتخاب کند. از نظر رفتاری یک مقدار گله‌ها هست ولی دوست ندارم صحبت کنم. از نظر فنی هیچ گلایه‌ای نیست چون حق هر سرمربی است که بازیکنش را انتخاب کند.

ربیع‌خواه در پاسخ به این سوال که از کدام تیم‌ها پیشنهاد دارد؟ عنوان کرد: انشالله هر وقت مشخص شد همه می‌فهمند.

وی در پاسخ به این سوال که دلش برای هواداران پرسپولیس تنگ می‌شود؟ گفت: قرار نیست جایی بروم و در خدمت همه آنها هستم، فقط دیگر در خدمت پرسپولیس نیستم. 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خاطرات خوبش با این تیم خاطرنشان کرد: تمام روزهایی که با پرسپولیس بودم خاطرات خوب بود. سختی زیاد داشتیم ولی قهرمانی‌ها خاطرات خوب بودند. خاطرات بد نداشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366g7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس