تاریخ انتشار: 1399/07/29 11:48
کد خبر: 52696

نوری: حفظ بازیکنان اصلی استقلال کار بزرگی بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که محمود فکری نباید اشتباهات مربیان گذشته را تکرار کند و باید از تجربه و مشاوره‌های منطقی بهره ببرد.
 نوری: حفظ بازیکنان اصلی استقلال کار بزرگی بود

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شرایط استقلال پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌پوشان اظهار داشت: بعد از اینکه مشخص شد شد استراماچونی دیگر نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند و حضور آلکس نوری هم منتفی شد، باشگاه برای انتخاب سرمربی، به دنبال گزینه‌های ایرانی رفت و فکری و نکونام گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه بودند.

وی ادامه داد: فکری بازیکن و کاپیتان متعصب استقلال بوده و گزینه خوبی برای سرمربیگری این تیم است و می‌تواند این تیم را از لحاظ فنی مدیریت کند. توانایی‌های فنی فکری بالاست به شرطی که از سوی مدیران باشگاه مورد حمایت قرار بگیرد می‌تواند موفق باشد. مدیریت باشگاه باید خواسته‌های فنی او را برآورده کند تا کادرفنی جدید استقلال با تمرکز و توان بالا استقلال را در مسیر موفقیت قرار دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: استقلال سال‌هاست که قهرمان لیگ برتر نشده و به همین دلیل هواداران از این موضوع ناراحت هستند. وظیفه همه، مدیریت باشگاه، پیشکسوتان، بازیکنان و کادرفنی استقلال است که برای موفقیت و قهرمانی این تیم دست به دست هم بدهند و با حمایت از استقلال باعث شادی هواداران شوند. هواداران استقلال در همه حال به فکر تیم و موفقیت آبی‌پوشان هستند.

نوری در خصوص شانس موفقیت استقلال با فکری تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که استقلال با سایر تیم‌ها تفاوت دارد و کار در این تیم مثل مربیگری در تیم‌هایی مثل نساجی و ... نیست. فکری مربی جوان و با دانشی است و دستیاران استقلالی هم در کنار او حضور دارند و می‌تواند با استقلال موفق شود. او برای موفق شدن نباید اشتباه مربیان گذشته استقلال را تکرار کند. فکری باید از تجربه و مشاوره‌های پیشکسوتان استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نصرالله عبداللهی و پرویز مظلومی سال‌ها تجربه از حضور در استقلال دارند و می‌توانند در مواقع لزوم کمک‌حال سرمربی تیم باشند. البته مشاوره‌ و کمک‌های فکری باید منطقی باشد و نباید به این صورت باشد که در مسائل و تصمیمات فنی دخالتی باشد. فکری به عنوان سرمربی تیم باید حرف اول را در مسائل فنی بزند.

وی با بیان اینکه باشگاه در این فصل با حفظ شاکله اصلی بازیکنان کار بزرگی انجام داد، گفت: در سال‌های گذشته استقلال بازیکنان اصلی و زمان زیادی را در  ابتدای فصل برای ایجاد هماهنگی از دست می‌داد، اما امسال 90 درصد تیم حفظ و بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شدند که دست کادرفنی را برای استفاده از بازیکنان با کیفیت باز می‌گذارد. مشکل دیاباته حل شده و تنها دغدغه باشگاه در حال حاضر حفظ علی کریمی است. هافبک استقلال زحمت زیادی برای این تیم کشیده و جزو بازیکنان کلیدی فصل گذشته بود و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا خواسته‌های این بازیکن تامین شود و از سوی دیگر استقلال هم با یک قرارداد منطقی بتواند هافبک تاثیرگذار خود را حفظ کند.

نوری یادآور شد: مدیریت باشگاه نقش مهمی در موفقیت استقلال خواهد داشت، باشگاه در حال حاضر با انبوهی از بدهی‌ها و پنجره بسته مواجه است. باید بدهی‌ها پرداخت شود و در مرحله اول پنجره بسته باشگاه باز و قرارداد بازیکنان جدید ثبت شود. مدیران باشگاه باید از ورود حاشیه به تیم جلوگیری کنند تا کادرفنی و بازیکنان فقط روی مسائل فنی تمرکز داشته باشد و ذهنش درگیر اتفاقات و حواشی نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455ew9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نوری:‌قهرمانی آبی‌ها دور از دسترس نیست