تاریخ انتشار: 1399/07/30 13:37
کد خبر: 52622

ادامه نمک دان شکستن‌ها/ آقای کنعانی‌زادگان اینجا پرسپولیس است!

«مدافع ملی‌‌پوش پرسپولیس خواستار افزایش دستمزد خود شد»
ادامه نمک دان شکستن‌ها/ آقای کنعانی‌زادگان اینجا پرسپولیس است!

یکی از ارکان موفقیت تیم پرسپولیس در چهار سال اخیر بدون شک نظم دفاعی این تیم بوده و فصل گذشته چه در مسابقات داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا این خط دفاعی با حضور سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی زادگان بهترین عملکرد را به اجرا گذاشت و از مهمترین عوامل موفقت سرخپوشان بود.

قبل از سفر تیم پرسپولیس به قطر مشکلاتی بین شجاع خلیل‌زاده و مدیریت تیم پیش آمد و ظاهراً خلیل‌زاده خواهان افزایش دستمزد خود و هم‌سطح کردن آن با دیگر بازیکنان و خصوصا نفرات جدید شده بود.

پس از بازگشت از قطر و درخشش شجاع و جلب شدن توجهات تیم‌های متمول حاشیه خلیج‌فارس به این مدافع حواشی عجیبی به وجود آمد و هواداران که شدیداً به مدافع متعصب خود علاقه‌مند بودند روزهای سختی را سپری کردند تا تکلیف ماندن یا رفتن شماره ۴ تیمشان مشخص شود.

البته با وجود تاکید باشگاه به رفع مشکلات و ماندن شجاع، هنوز اخباری از توافق مدافع مازندرانی سرخپوشان با تیم‌های قطری منتشر می‌شود.

شجاع در سه فصل اخیر یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود که در روزهایی که پرسپولیس یار ذخیره هم نداشت، با انواع اقسام مصدومیت‌ها، با تمام وجود برای پرسپولیس به میدان رفت و به اعتقاد بسیاری بهترین عملکرد را در میان مدافعان لیگ برتری داشت.

این موضوع موجب شد در جریان افزایش قرار داد خلیل‌زاده، هواداران و اکثر پیشکسوتان از او دفاع کنند و در مقابل مدیریت باشگاه به حمایت از مدافع خود بپردازند.

اما در یکی دو روز اخیر خبری مبنی بر تقاضای افزایش دستمزد از سوی دیگر مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها بازهم هواداران پرسپولیس را نگران کرد.

حسین کنعانی‌زادگان که فصل گذشته در زمان مدیریت ایرج عرب و اوضاع بلبشوی پرسپولیس که بعد از رفتن برانکو ایجاد شده بود به این تیم پیوست، توانست در طول فصل عملکرد درخشانی از خود برجای بگذارد.

کنعانی زادگان که پیش‌تر از این هم سابقه پوشیدن پیراهن سرخ را در کارنامه داشت، برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم ملوان بندر انزلی شد و در حالی که همه با توجه به نیاز آن روز‌های پرسپولیس،در انتظار بازگشت او به این تیم بودند، در چرخشی عجیب راهی تیم آبی پوش پایتخت شد و در زمان خود حسابی جنجال به پا کرد.

روزهای خوب برای کنعانی زادگان در استقلال طلوعی نداشت و پس از چند بازی و عملکرد ضعیفش، دچار مصدومیت شدیدی شد و فصل را از دست داد و خیلی زود از تیم استقلال کنار گذاشته شد.

سایپا و ماشین‌سازی تیم‌های بعدی مدافع خوزستانی بود و شاید اگر اخلاق منحصر به فرد کیروش در دعوت از مدافعی که عملکرد خوبی در لیگ نداشت، نبود این بازیکن باید خیلی زود با آرزوهایش خداحافظی می‌کرد.

اما حضورش در تیم ملی که با انتقادات زیادی هم همراه بود موجب شد تا بازهم نام کنعانی زادگان بر زبان‌ها جاری شود.

اوضاع آشفته پرسپولیس در پیش از شروع فصل قبل دومین خوش‌شانسی او بود و زمینه ساز بازگشتش به پرسپولیس شد.

هواداران که رفتن کنعانی‌زادگان را به تیم رقیب فراموش نکردند، استقبال چندانی از این مدافع ۲۶ ساله نداشتند، اما بازی در پرسپولیسِ موفقِ سالهای اخیر موجب عملکرد بهتر هر بازیکنی می‌شد و کنعانی‌زادگان هم از این قاعده مستثنی نبود و در سایه عملکرد خوب سازمان دفاعی سرخپوشان، هواداران او را بخشیدند و روزهای خوب برای او ادامه پیدا کرد.

 حالا تنها پس از گذشت یک فصل از حضورش در پرسپولیس، بازهم حاشیه سازی کنعانی شروع  و خواستار افزایش دستمزد خود یا جدایی از باشگاه شده است.

حسین کنعانی‌زادگان باید بداند این پرسپولیس بود که او را احیا کرد و این هواداران به احترام تلاش‌هایش او را بخشیدند و در قلب خود جای دادند.

در روزهایی که انواع و اقسام حواشی بر سر پرسپولیس خراب شده است و طرفداران این تیم هر روز را با یک خبر نگران کننده جدید پشت سر می‌گذارند، از کنعانی‌زادگان انتظار چنین رفتاری نمی‌رود.

بازی در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این تیم در فینال آسیا، قطعا لیاقت می‌خواهد و اینگونه رفتار از سوی برخی بازیکنان تعجب آور است.

اگر این رفتار و حضور پیدا نکردن در تمرینات توسط حسین کنعانی‌زادگان یا هر بازیکن دیگری ادامه پیدا کند، یحیی‌گل‌محمدی و مدیریت باشگاه باید در مقابلشان بایستند و اجازه ندهند شأن باشگاه پرسپولیس پایین بیاید.

شاید اگر برانکو سرمربی این تیم بود، اوضاع برای بازیکنانی که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس ناز می‌کنند، متفاوت بود.

باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ میدهد، اما قطعا خواسته هواداران  از مدیریت و کادر فنی در چنین شرایط سختی  ایستادگی در مقابل خواسته‌های غیر منطقی بازیکنان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo5vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول‌پناه: هزار تومان هم به پرسپولیس کمک نشد/ به خاطر شرایط مالی کسی حاضر نشد مدیرعامل این باشگاه شود