تاریخ انتشار: 1399/07/30 15:05
کد خبر: 52618

غیبت کیانی در اردوی تهران

شاگردان نوید کیا که دوشنبه شب وارد تهران شدند، روز گذشته به ایفمارک رفتند و امروز هم یک بازی دوستانه را پشت درهای بسته مقابل سایپا انجام می‌دهند. زردپوشان امشب و پس از این مسابقه دوستانه با اتوبوس اختصاصی به اصفهان بر می‌گردند. این در حالی است که مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در اردوی تهران حضور نداشت. کیانی که دو فصل دیگر با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، در مذاکرات جدید خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده اما مدیران سپاهان به او اعلام کرده‌اند بر اساس توافق قبلی حاضر به ادامه همکاری هستند. از طرفی محرم نویدکیا هم به کیانی اعلام کرده علاقه مند به حفظ او در تیم است اما باید در ابتدا مشکلش را با باشگاه حل و فصل کند و بعد به مجموعه تیم اضافه شود.
غیبت کیانی در اردوی تهران

شاگردان نوید کیا که دوشنبه شب وارد تهران شدند، روز گذشته به ایفمارک رفتند و امروز هم یک بازی دوستانه را پشت درهای بسته مقابل سایپا انجام می‌دهند. زردپوشان امشب و پس از این مسابقه دوستانه با اتوبوس اختصاصی به اصفهان بر می‌گردند.

این در حالی است که مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در اردوی تهران حضور نداشت. کیانی که دو فصل دیگر با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، در مذاکرات جدید خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده اما مدیران سپاهان به او اعلام کرده‌اند بر اساس توافق قبلی حاضر به ادامه همکاری هستند. از طرفی محرم نویدکیا هم به کیانی اعلام کرده علاقه مند به حفظ او در تیم است اما باید در ابتدا مشکلش را با باشگاه حل و فصل کند و بعد به مجموعه تیم اضافه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2relgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهدی کیانی نیامده کاپیتان سپاهان اصفهان شد!