تاریخ انتشار: 1399/08/03 14:06
بازتاب های یک استعفای اجباری
کد خبر: 52442

رسول پناه توییتر فارسی را به هم ریخت (عکس)

از اعتراض به عملکرد رسول پناه تا کمپین برای مدیران محبوب؛ ترند یک توییتر فارسی به واکنش های هواداران پرسپولیس اختصاص داشته است.
رسول پناه توییتر فارسی را به  هم ریخت (عکس)

پرسپولیس به زودی مدیرعامل جدید خود را خواهد شناخت اما در این دوره گذار، دوباره بحث درباره نفر بعدی شدت گرفته است. ناکامی سه مدیر اخیر سرخ ها یعنی مهدی رسول پناه، ایرج عرب و محمدحسن انصاری فرد که هر یک از تیپ های مختلف به این پست آمدند، تردیدهایی جدی را به وجود آورده اما با این حال هواداران پرسپولیس هر یک نام هایی را در این زمینه مطرح می‌کنند.

مهدی رسول پناه شب گذشته و در حالی از پست خود کناره گیری کرد که انتشار سه ویدیو از صحبت های جنجالی او در مقابل باشگاه پرسپولیس، خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت و آن ها واکنش های تندی را به این مسئله نشان دادند که برخی از از آن ها را با مواضع متفاوت بررسی می‌کنیم:

‌استعفای رسول‌پناه، نوش‌دارو پس از مرگ سهرابه. باشگاهی که تبدیل به یک ویرانه شد دیگه تفاوتی نداره مدیر داشته باشه یا نه. تیم رو خلع سلاح کردند و حالا روانه‌ی مسابقات لیگ و فینال آسیا می‌کنند! (سپهر خرمی)

اگه مهدی رسول پناه هیچ سابقه‌ای در ورزش نداشت احمد مددی همون کسی بود که تو مسابقات جام رسانه  سال 82 یا 83 اسامی تیمایی که قرار بود با هم بازی کنن رو از پشت بلندگو می‌خوند:))

پس حتی اگه جری کراوس پرسپولیسی‌ها بره، بازم جری‌ایسم تو اداره این دو تیم باقی خواهد موند. (پژمان راهبر)

‌سلطانی‌فر بعد از اینکه از مجلس رای اعتماد نگرفت، با اصرار روحانی در آبان‌ماه 1395 بالاخره وزیر وزارتی شد که 3 سال در بلاتکلیفی به سر برده بود.

حالا از آبان 1395 تا آبان 1399؛ ۶ تغییر مدیریتی در استقلال و ۶ تغییر مدیریتی در پرسپولیس!

استیضاح واسه چه زمانیه پس!؟ (احمد خلیلی)

‌مشکل بزرگ رسول پناه اینه که نمیدونه مدیرعامل چه باشگاه بزرگیه. اگه این حرفا از جلسه خصوصی بیرون میومد اوکی بود و تقصیری نداشت اما این که وسط خیابون و خطاب به کسایی که اغلبشون رو نمی‌شناسه اینارو گفته، مشخص می‌کنه که نمیدونه کجاست و حرفاش چه بازتابی داره. اصلا آدم فوتبال نیست (محمد همتی)

‌خیلی ها میگن دادگان بشه مدیرعامل. شاید گزینه خوبی باشه ولی آیا واقعا دادگان مدیر ۱۰،۱۵ سال پیش هست؟ آیا با اخلاقی که داره میتونه با هوادار، بازیکن و رسانه ارتباط بگیره؟ کسی که ادعا میکنه هیچ بازیکنی تو ایران بیشتر از ۱۰۰ میلیون نمی ارزه، میتونه با این سیاست ‎#پرسپولیس رو بچرخونه؟ (میلاد اعظمی)

‌خب بریم سراغ مبحث شیرین ثبات مدیریت؛ اونم چه مدیرانی؟ عرب، انصاری‌فرد، رسول‌پناه!

اونم چه زمانی؟ در آستانه فینال آسیا، با پرونده‌های باز و نیمه‌باز و در آستانه باز شدن و جدا شدن مهره‌های کلیدی تیم! (احسان پیربرناش)

‌وویس‌ها و ویدیوهای منتشر شده از رسول‌پناه سندی مهم از انتخاب‌های عجیب برای مدیریت دو باشگاه بزرگ پایتخت است. واقعا رسول‌پناه و سعادتمند کدامیک از خصوصیات یک مدیر را دارند؟ صحبت‌های رسول‌پناه و ادبیات او حیرت‌انگیز است. لکه ننگ چنین مدیریتی با برکناری هم پاک نمی‌شود. (مهدی ملکی)

با استعفای دندانپزشک وزیر، آرایشگر، تعویض روغنی، پنچرگیری، سرایدار ساختمان و نگهبان ویلای وزیر، برای پذیرش مدیریت پرسپولیس اعلام آمادگی کردن. (هیوا یوسفی)

‌بدبختی اینه هوادار یادش می‌ره:طاهری فاجعه طارمی رو به جا گذاشت،گرشاسبی پول برانکو رو نداد،حداقل بخشی‌ش رو،عرب که اساسن هیچ،انصاری فاجعه براندائو،استوکس،برانکو،کالدرون و ... رسول‌پناه هم که پوزیشن مدیریت رو رعایت نکرد و آن چیزهایی که باید در دلش نگه‌می‌داشت به زبان آورد. (سحر طلوعی)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2relab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد