تاریخ انتشار: 1399/08/05 21:44
کد خبر: 52277

شکست سپاهان مقابل تراکتور با گل به خودی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری تدارکاتی مقابل تراکتور تبریز شکست خورد.
شکست سپاهان مقابل تراکتور با گل به خودی

تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتور تبریز بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سپاهان در نیمه اول با ترکیب پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، امیدنورافکن، مهدی ترکمان، سروش رفیعی، سیدمحمدرضاحسینی،سجاد شهباززاده، محمدکریمی و محسن الغسانی وارد زمین شد.

ترکیب اولیه تراکتور را هم محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، محمد قنبری، میثم تیموری، وفا هخامنش، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری سعید واسعی و اوکاچا حمزویی، تشکیل دادند.

در دقیقه 35 این بازی داور یک پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد اما محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با مهار ضربه محسن الغسانی مانع از باز شدن دروازه مهمان شد و به این ترتیب نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، مهدی کیانی هافبک با تجربه سپاهان که در اردوی تهران غایب بود و از روز شنبه به تمرینات ملحق شد، برای سپاهان به میدان رفت. علاوه بر کیانی، کی‌روش استنلی، رضامیرزایی، محمدپاپی، رسول نویدکیا، محسن مسلمان و عزت‌الله پورقاز نیز برای تیم اصفهانی بازی کردند.

حبیب فرعباسی دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که علیرغم اعتراض مسئولان این باشگاه راهی تراکتور شده، در نیمه دوم جای اخباری را گرفت و درون دروازه تیم تبریزی ایستاد.

دقیقه 74 دروازه سپاهان با گل به خودی امیدنورافکن باز شد تا سرخپوشان تبریزی با این گل بتوانند برنده بازی دور از خانه باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad77v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود تراکتور به رتبه دوم / سهمیه آسیایی سپاهان کمرنگ شد