تاریخ انتشار: 1399/08/06 15:17
کد خبر: 52235

اشتباه عجیب استقلالی ها برای بستن قرارداد با محمد نادری!

مدیران باشگاه استقلال بدون جلب رضایت مدیران باشگاه کورتریک بلژیک با مدافع پرسپولیس مذاکره کرده و در نهایت با وی قرارداد بستند.
اشتباه عجیب استقلالی ها برای بستن قرارداد با محمد نادری!

 محمد نادری چند روزی است که با باشگاه استقلال قرارداد بسته اما همچنان در تمرینات این تیم شرکت نمی کند. اگر چه بحث تست کرونا و مجوز سلامتی این بازیکن برای شرکت در تمرینات مطرح شده اما با نگاه دقیق تر به این موضوع مشخص می شود مدیران باشگاه استقلال ابتدا با بازیکن قرارداد بسته و سپس قصد مذاکره با باشگاه تحت قرارداد با نادری را  برای دریافت رضایتنامه این بازیکن دارند و همین مساله باعث شده تا نادری نتواند در تمرین تیم جدیدش شرکت کند.

اعضای هیات مدیره استقلال چند روز پیش در شرایطی با محمد نادری قرارداد بستند که این بازیکن باید مبلغ 150 هزار دلار بابت رضایت نامه اش به باشگاه بلژیکی پرداخت کند. اگر چه این رقم مورد پذیرش باشگاه استقلال قرار گرفته اما باشگاه بلژیکی هیچ اطلاعی از توافق این بازیکن با استقلال نداشته و به همین دلیل اگر نادری در تمرینات آبی پوشان شرکت کند باشگاه بلژیکی می تواند از وی شکایت کند.

با این اوصاف مدیران استقلال تازه در تدارک مذاکره با باشگاه بلژیکی برای دریافت رضایتنامه نادری هستند و مشخص نیست اگر باشگاه بلژیکی از این بازیکن و حتی باشگاه استقلال شکایت کند چه سرنوشتی در انتظار بازیکن تازه وارد آبی پوشان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqlj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت دیاباته به ایران