تاریخ انتشار: 1399/08/07 21:46
کد خبر: 52139

کریمی در نقش جانشین بشار رسن

باشگاه القطر با جذب احتمالی هافبک استقلال از جذب بشار رسن منصرف شد.
کریمی در نقش جانشین بشار رسن

باشگاه القطر به دنبال آن است تا فصل موفقی را تجربه کند. باشگاهی که تا همین چند روز قبل به دنبال جذب بشار رسن بود، پس از نا امیدی در جذب بازیکن عراقی پرسپولیس به دنبال هافبک موفق چند فصل اخیر باشگاه استقلال رفت. 

این درحالی است که مسئولان باشگاه القطر و همین طور بشار رسن بسیار امیدوار بودند تا پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس و گل محمدی برای این انتقال، رسول پناه را متقاعد کنند تا این انتقال در نیم فصل رخ دهد. به همین دلیل نیز بشار رسن روز قبل و در آخرین روز کاری رسول پناه در جایگاه سرپرست به باشگاه رفت. شنیده می شود بشار رسن از رسول پناه درخواست کرده تا در آخرین روز کاری اش، مجوز این انتقال را در نیم فصل صادر کند اما رسول پناه زیر بار این پیشنهاد نرفته و به هافبک عراقی باشگاه اعلام کرده بدون مجوز هیات مدیره نمی تواند چنین برگه ای را امضا کند.

بشار که طی سال های اخیر از این دست نامه ها در باشگاه و توسط مدیران زیاد دیده فکر می کرد شاید بتواند مشابه نامه ای که انصاری فرد به بیرانوند داد و مبلغ یک و نیم میلیارد به قرارداد اصلی اش اضافه کرد را از رسول پناه در روز آخر کاری اش بگیرد اما رسول پناه زیر بار پیشنهاد بشار نرفت تا هافبک عراقی سرخ ها با چهره ای عصبی و درحالی که بسیار خشمگین به نظر می رسید، ساختمان باشگاه را ترک کند.

حال باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار بشار خواهد بود و آیا مدیر بعدی مجوز جدایی او را در نیم فصل را صادر می کند یا نه.

گفتنی است به جز جذب احتمالی علی کریمی، القطری ها یوسف بلایلی الجزایری که فصل پیش را در الاهلی امارات گذراند را نیز جذب کرده اند. بازیکنی که در الاهلی عملکرد خوبی داشت اما به خاطر مسائل مالی الاهلی را ترک کرد.

باید دید علی کریمی و بلایلی به قعرنشینی های مداوم القطر پایان خواهند داد یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqp9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این ستاره در لیست استقلال جایی ندارد!