تاریخ انتشار: 1399/08/09 20:48
کد خبر: 52015

اختصاصی/ رونالدو خطری برای دایی ندارد!/ سرقت گل‌های آقای گل!+فیلم سرقت مسلحانه از علی دایی

علی دایی آقای گل فوتبال جهان در مقابل چشمان دخترش با سارقان مسلح مواجه شد.
اختصاصی/ رونالدو خطری برای دایی ندارد!/ سرقت گل‌های آقای گل!+فیلم سرقت مسلحانه از علی دایی

علی مسعودی؛ فیلم و تصویر مسلحانه با (سلاح سرد) از آقای گل جهان (علی دایی) آنقدر وحشتناک است که گویا از تکزاس، بروندی، مجمع الجزایر قمر، جیواتی، گینه بیسائو، اریتر، و یا ماداگاسکار فرستاده اند! فیلمی که یک مرد قد بلند و قوی هیکل ان هم روز روشن در خیابان، عقب - عقب می رود و تلاش می کند تا از دست سارق رهایی پیدا کند! دختر کوچک این مرد قوی هیکل نیز این صحنه وحشتناک را در یک قدمی اش تماشا می‌کند و باورش نمی‌شود، پدرش برای فرار از چاقو دست و پا می زند و کسی هم نیست به دادش برسد! پدر چند متری رو به عقب می رود و به زمین می‌افتد و سارق هم به هدفش می‌رسد، (سرقت گردنبند آقای گل جهان!) این وسط نورا ( دختر علی دایی) نیز همه این اتفاقات را مثل فیلم های هالیوود تماشا می‌کند و به خاطر می‌سپارد که چطور پدرش با این همه "دبدبه" و "کبکبه"  امنیتی ندارد و هر لحظه احتمال دارد مورد سرقت مسلحانه اراذل و اوباشی قرار بگیرد، در کوچه و خیابانها پرسه می زنند و کم هم نیستند! فیلمی که نشان از مسائل اجتماعی و مشکلات جامعه را به رخ می کشد. مشکلاتی که روز به روز هم بیشتر و بیشتر می‌شوند و خطرسازند. فیلمی که بازتاب بد جهانی پیدا کرده و....

شاید این اتفاق فردا برای من نگارنده و شما مخاطبان هم رخ دهد، چه بسا اینکه از این اتفاقات، کم و بیش برای ما ها نیز رخ داده و با سارقان خیابانی مواجعه شده‌ایم و به این چنین چیزهایی عادت کرده‌ایم. البته شاید هم این اتفاقات برای همه عادی شده باشد و در سایر کشورها نیز به چشم بخورد، ولی بحث اینجاست وقتی که امثال علی دایی هم از دست، دزدان و سارقان در امان نیستند؛ خیلی عجیب است و باید فکری اساسی کنند. ناگفته نماند، بی‌انصافی است که نگوییم، ماموران نیروی انتظامی هر هفته و یا هر ماه زحمت می‌کشد و کلی کیف قاپ و سارق را دستگیر می‌کنند و تحویل قانون می‌دهند، ولی مشخص نیست چرا قانون بدون برخورد قاطع و بازدارنده، مجددا این افراد را در جامعه رها می‌کند تا باز هم به کارشان ادامه دهند و خطر آفرین باشند؟!

با این حال چنین اتفاقی برای علی‌دایی، من و شما عجیب نیست و انگار باید به ان عادت کنیم و همیشه خودمان را آماده مقابله با چنین حملاتی کنیم چون گرانی سرسام آور و سارقان رها شده در خیابانها به کمین نشسته اند. سارقانی که اگر قانون برخورد قاطعی با آنها داشته باشد، هیچ وقت به خودشان اجازه نمی‌دهند، روز روشن به هر شخصی حمله کنند و امنیت اجتماعی را بهم بریزند.

فیلم لحظه سرقت مسلحانه از علی دایی

علی دایی یکی از سرسخت‌ترین و  پشتکارترین فوتبالیست‌های دنیا است که با اراده قوی توانسته به آقای جهان برسد و باعث افتخار فوتبال کشور ایران شود. افتخاری که شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند توسط ابر ستاره فوتبال دنیا (کریستیانو رونالدو) تهدید می‌شود ولی اینطور نیست و خود علی دایی اعلام کرده؛ خوشحال می‌شود، رکوردش توسط رونالدو شکسته شود. دایی قطعا از شکسته شدن رکوردش نمی‌ترسد، چون می‌داند " رکورد" برای شکسته شدن است و دیر یا زود خواهد شکست. اما، علی دایی از این اتفاقات بیشتر می‌ترسد که چرا باید در روز روشن پیش چشم دختر کوچکش مورد سرقت مسلحانه قرار بگیرد و تهدید به مرگ شود، چون سارقی که با سلاح گرم حمله می کند تا به گردنبند برسد، این جرات را دارد که چاقو را به بدن طرف مقابل فرو کند و حتی او را از پای در آورد. علی دایی از این می‌ترسد که حرف حق را بزند و از فوتبال کنارش بگذارند؟! علی دایی از این می‌ترسد که لیدر باشگاه پشت درب باشگاه پنهان شود و با مشت به او حمله کند! علی دایی از این می‌ترسد که دختر کوچکش (نورا) با همین دیدن صحنه وحشتناک سارق مسلح اسیب روحی و روانی زیادی را ببیند و همیشه ترس و وحشت در ذهنش باقی بماند که نکند باز هم به پدرش حمله کنند؟! علی دایی از این می‌ترسد که اگر سارق سلاح سرد را در پهلویش فرو برده بود، الان چه اتفاقی برایش رخ می‌داد؟! آیا همان طحالی که بازی تیم ملی پاره شد و با طحال پاره شده برای تیم کشورش بازی کرد، الان باید زندگی‌اش را از دست می داد؟! علی دایی از این می‌ترسد که از جاده بدون گاردریل خارج می‌شود و دوستان کارشناس به او می‌گویند؛ چون دکمه کنترل ایربگ را روشن نکرده بوده به سرش اسیب رسیده است؟! دکمه‌ای که خود علی‌دایی برای پیدا کردنش جایزه گذاشت ولی کسی پیدایش، نکرد! آری علی دایی نه از مسی می‌ترسد و نه از رونالدو که رکوردش را بشکنند، علی دایی از همین خودی‌ها می‌ترسد که شاید زودتر از رونالدو رکوردش را جا به جا کنند!

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqpll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست مهم علی دایی از فوتبالی‌ها