تاریخ انتشار: 1399/08/10 13:24
کد خبر: 51977

آغاز لیگ بیستم در خطر تعویق دوباره!

در صورتی که تعطیلی دو هفته ای تهران قطعی شود، ممکن است لیگ بیستم برای دومین بار به تعویق بیفتد.
 آغاز لیگ بیستم در خطر تعویق دوباره!

با شروع فصل پاییز و جهش آمار ابتلا به ویروس کرونا در ایران، متاسفانه میزان مبتلایان به این بیماری هر روز در حال افزایش است و همین عامل باعث شده که آغاز بیستمین دوره لیگ برتر در خطر تعویق باشد.

در روزهای پایانی مهر ماه بود که به دلیل گستردگی شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به خصوص شهر تهران، فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان تعویق چند روزه مسابقات لیگ برتر شد.

پس از ارسال آن نامه به فدراسیون فوتبال، درخواست تعویق لیگ برتر پس از بررسی در هیات رییسه سازمان لیگ مورد موافقت قرار گرفت و زمان شروع بیستمین دوره لیگ برتر از 10 آبان به 16 آبان تغییر پیدا کرد تا سوت آغاز فصل جدید فوتبال ایران با تأخیری 6 روزه همراه شود.

اما روز گذشته بود که سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی اش در توئیتر اعلام کرد که میزان ابتلای افراد به ویروس کرونا در ایران و بخصوص پایتخت روز به روز در حال افزایش است و پیشنهاد قطعی شورای شهر تهران به ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلی دو هفته ‌ای تهران است.

در حالی که روز گذشته حمیدرضا گودرزی معاون استاندار تهران از تعطیلی پایتخت ابراز بی اطلاعی کرد، اما از گوشه و کنار خبر می رسد در خصوص تعطیلی دو هفته ای تهران موافقت شده است. سید نظام الدین موسوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی امروز از ارسال نامه مجمع نمایندگان استان تهران به ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلی 2 هفته‌ای این استان خبر داد.

به هر حال با توجه به افزایش شدید مبتلایان به ویروس کرونا، در صورت تعطیلی دو هفته ای پایتخت، به احتمال زیاد آغاز بیستمین دوره لیگ برتر مجددا به تعویق خواهد افتاد. چرا که تهران به عنوان میزبان اصلی مسابقات باید به مدت 2 هفته تعطیل شود و این امر باعث اختلال در روند برگزاری دوره جدید لیگ برتر خواهد شد.

در صورت تعطیلی 2 هفته ای شهر تهران و تعویق مجدد رقابت های لیگ برتر، سازمان لیگ باید مجددا برنامه جدیدی برای آغاز بیستمین دوره لیگ برتر تنظیم کند و این امر قطعا کار را برای آنها سخت و دشوار خواهد کرد. به هر حال تا زمان اعلام رسمی خبر تعطیلی تهران و تعویق لیگ برتر باید منتظر ماند و دید این داستان به کجا ختم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad7vk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه سه هفته نخست لیگ برتر