تاریخ انتشار: 1399/08/13 13:09
کد خبر: 51751

واکنش فکری به حضور بازیکن ۲۱میلیاردی در استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال به ادعای حضور بازیکن ۲۱ میلیارد تومانی در این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که حسین حسینی در استقلال می‌ماند.
واکنش فکری به حضور بازیکن ۲۱میلیاردی در استقلال

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ادعای رسول خطیبی مبنی بر حضور بازیکن ۲۱ میلیارد تومانی در استقلال، گفت: شاید منظور خطیبی از بازیکن ۲۱ میلیاردی شیخ دیاباته است که دلاری حقوق می‌گیرد. وقتی بازیکنی به استقلال و پرسپولیس می‌آید قراردادش بیشتر می‌شود. در دنیا هم همینطور است. ارزش مالی یک بازیکن رئال یا بارسا شاید ارزش کل یک تیم اسپانیایی باشد.

در روزهای اخیر مدیران باشگاه استقلال تاکید کرده‌اند که قرارداد بعضی از بازیکنان این تیم بی رویه بالا رفته و مبلغ بعضی از قراردادها با تاکید نهادهای نظارتی اصلاح می‌شود.

فکری در خصوص این تصمیم مسئولان باشگاه گفت: یک سری بازیکن بوده‌اند که با تیم قرارداد جدید بسته‌اند و قرارداد جدیدشان بیشتر شده است. این موضوع به مدیریت بستگی دارد. من الان فکر می‌کنم این برای ما خودش یک چالش باشد. اگر قرار باشد قرارداد کم شود، برای بازیکن مشکل ایجاد می‌شود و اگر کم نشود هم باید دید می‌توان پرداختش کرد یا نه. امیدوارم در نهایت اتفاق خوبی رخ دهد.

جدایی یا ادامه همکاری سیدحسین حسینی با استقلال هم یکی از خبرهایی بوده که در هفته‌های گذشته مطرح شده و حتی عنوان می‌شود ممکن است حسینی تیم تیم تراکتور تبریز بود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت دروازه بان تیمش هم گفت: سیدحسین حسینی در استقلال می‌ماند. ما بازیکنانمان را حفظ می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l9pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن مسلمان استقلالی می شود؟