تاریخ انتشار: 1399/08/14 00:53
کد خبر: 51698

نیکبخت: مدیرعامل نباید چند ماهه باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با جذب محمد نادری پس از سال ها استقلال یک مدافع چپ کلاسیک و باکیفیت را در ترکیبش دارد.
نیکبخت: مدیرعامل نباید چند ماهه باشد

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگویی درباره جدایی سیروس دین‌محمدی از جمع اعضای کادر فنی استقلال و حواشی مربوط به این خبر، اظهار داشت: من به صورت دقیق دلیل جدایی دین‌محمدی از کادر فنی را نمی‌دانم. فکری و دین‌محمدی قبلاً در نساجی در کنار هم کار کرده‌اند؛ واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی بین آنها رُخ داده که منجر به چنین تصمیمی شده است، اما امیدوارم دین محمدی هم به جمع کادر فنی برگردد تا با این اتفاقات استقلال ضربه نبیند.

ستاره سابق استقلال درمورد جدایی علی کریمی از جمع آبی‌پوشان پایتخت و پیوستنش به تیم قطر اس‌سی و همچنین جذب پر سر و صدای محمد نادری، گفت: درباره کریمی می‌شد چنین انتقالی را پیش‌بینی کرد چرا که او از قبل به باشگاه اطلاع داده بود که یا قراردادش با شرایط جدید تمدید شود یا به فکر جایگزینش در پست هافبک باشند.

وی خاطر نشان کرد: جذب نادری یکی از بهترین خرید‌های استقلال در سال‌های اخیر بوده است و امیدوارم وی هم بتواند شایستگی هایش را نشان دهد تا پس از سال‌ها استقلال یک مدافع چپ کلاسیک و باکیفیت را در ترکیبش داشته باشد. البته نباید از یاد برد که میلیچ در فصل گذشته عملکرد بی‌نقصی داشت و استقلال با وجود میلیچ در سال گذشته مشکلی در سمت چپ ندشت.

نیکبخت واحدی در پایان درخصوص مشکلات مدیریتی استقلال و تأثیراتش بر روند تیم، گفت: متأسفانه مشکلات مدیریتی در فوتبال ایران رخنه کرده است و این مشکلات مختص استقلال نیست. امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف مدیرعامل استقلال مشخص شود. البته باید مدیرعامل جدید به صورت قطعی و به مدت چند سال انتخاب شود تا فرد منتخب هم بداند بی‌دلیل از سمتش کنار گذاشته نمی‌شود. در صورتی که دوباره یک سرپرست و آن هم به مدت چند ماه انتخاب شود بازهم شاهد این مشکلات در سطح مدیریتی خواهیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2778nd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فکری به حضور بازیکن ۲۱میلیاردی