تاریخ انتشار: 1399/08/16 15:04
کد خبر: 51508

سایپا مقابل پرسپولیس با یک هافبک جدید(عکس)

نارنجی پوشان برخلاف آخرین مسابقه فصل مقابل پرسپولیس امروز با یک تغییر در خط میانی وارد بازی می‌شوند.
 سایپا مقابل پرسپولیس با یک هافبک جدید(عکس)

تیم فوتبال سایپا در حالی عصر امروز نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر را مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند که نسبت به آخرین بازی لیگ نوزدهم که به مصاف سرخ‌پوشان رفتند، تغییراتی در ترکیب خود به ویژه خط میانی خواهد داشت.

خط میانی سایپا که به دلیل سبک بازی این تیم از اهمیت بالایی در انتخاب نفرات برخوردار است و ابراهیم صادقی نیز توجه ویژه‌ای به این پست دارد، امروز دو بازیکن با تجربه مقابل پرسپولیس خواهد داشت که می‌توانند کمک حال نارنجی پوشان باشند.

مهرداد عبدی که فصل گذشته در گل‌گهر سیرجان عضویت داشت و در نقل و انتقالات تابستانی با سایپا قرارداد بست، پس از حدود یک ماه حضور در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی، امروز نخستین بازی خود در لیگ برتر را با پیراهن سایپا برابر پرسپولیس انجام می‌دهد.

pxOOFb5gEhCs

این هافبک میانی و دفاعی که پس از دو سال حضور در نساجی مازندران به گل‌گهر رفته و در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی در میانه زمین برای سیرجانی‌ها داشت، در نقل و انتقالات با دریافت رضایت‌نامه  توسط سایپا توانست قراردادش با نارنجی پوشان را امضاء کند.

سایپا با حضور مهرداد عبدی در ترکیب، یک تغییر در کمربند میانی زمین مقابل پرسپولیس خواهد داشت و هافبک جدید نارنجی پوشان به همراه محمدصادق بارانی به‌عنوان هافبک دفاعی- میانی بازی می‌کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emoda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس، زخمی از حواشی اما پر امید/ رسیدن به آرامش با سایپا!