تاریخ انتشار: 1399/08/16 23:59
کد خبر: 51448

عربشاهی: پرسپولیس برابر سایپا بدشانس بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس با بدشانسی و بی دقتی مهاجمان در بازی با سایپا تبدیل به گل نشدند.
عربشاهی: پرسپولیس برابر سایپا بدشانس بود

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر سایپا اظهار کرد: سایپا تیم جوان و با انگیزه است و خیلی خوب بازی  کرد، اما این این تیم نقطه ضعف‌هایی داشت که پرسپولیس می‌توانست از آنها استفاده کند، اما موقعیت‌های گلزنی   با  بدشانسی و بی دقتی مهاجمان در ضربات آخر به گل تبدیل نشدند. 

او ادامه داد:  دروازه بان سایپا روز خوبی را پشت سر گذاشت و موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس را به خوبی مهار کرد.

 تعویض های گل محمدی  اشتباه بود

عربشاهی بیان کرد: به نظرم گل محمدی در تعویض بازیکنان دچار اشتباه شد. نباید نوراللهی و آقایی را در نیمه دوم تعویض می‌کرد چرا که این ۲ بازیکن به خوبی به خط حمله اضافه می‌شدند. علاوه بر این، عبدی نباید از زمین مسابقه خارج می‌شد. پرسپولیس با حضور ۲ مهاجم می‌توانست به گل برسد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با وجود اینکه بازی اول بود، اما بازیکنان پرسپولیس ریکاوری خوبی داشتند. آن‌ها با دوندگی بیشتر و چیدمان بهتر می‌توانستند پیروز این بازی باشند، اما این اتفاق رخ نداد.

پرسپولیس طراوات و شادابی لازم را نداشت 

او اظهار کرد: تیم سایپا  در نیمه دوم در زمین خودش دفاع می‌کرد و ضدحمله را در دستور کار قرار داده بود. بازیکنان  این تیم چند موقعیت گلزنی را  به دست آوردند. من به صادقی تبریک می‌گویم. او توانست از تیم قهرمان یک امتیاز بگیرد. البته پرسپولیسی‌ها طراوت و شادابی بازی‌های آسیایی را نداشتند.

پرسپولیس باید  ۲ مهاجم گلزن جذب کند 

عربشاهی درباره اینکه پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد، گفت: به نظرم پرسپولیس باید ۲ مهاجم گلزن و خوب حتی از لیگ دسته یک بگیرد. آرمان رمضانی در حد و اندازه پرسپولیس نیست. شاید رمضانی در سایر تیم‌ها بهتر بازی کند. بازی کردن در پرسپولیس سخت است.

او درباره اینکه آینده پرسپولیس را چطور پیش بینی می‌کند، اظهار کرد: تیم پرسپولیس ۴ سال متوالی قهرمان شده است و هواداران توقع زیادی از تیم خود دارند. امسال سرخپوشان کار سختی در پیش دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: بهتر است با کلمات بازی نکنیم و توانایی خود را در زمین مسابقه نشان بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455679

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عربشاهی: پرسپولیسی‌ها استرس بازی اول برابر النصر را نداشتند