تاریخ انتشار: 1399/08/17 10:10
کد خبر: 51429

انتقاد از پرسپولیس منصفانه باشد/ فینالیست آسیا نیاز به زمان دارد

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به تساوی پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گفت: نمی‌توان عملکرد تیمی که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده است را با یک بازی در ابتدای فصل سنجید.
انتقاد از پرسپولیس منصفانه باشد/ فینالیست آسیا نیاز به زمان دارد

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: باید پارامترهای مختلفی را در این زمینه مورد بررسی قرار داد تا دلایل تساوی بدون گل مدافع عنوان قهرمانی را متوجه شویم.

کارشناس فوتبال ایران افزود: لیگ برتر فصل گذشته بخاطر شرایط بیماری کرونا همچون سایر رقابت‌های فوتبالی جهان طول کشید. سپس پرسپولیس راهی آسیا شد و توانست با وجود تمام تغییراتی که در لیست بازیکنان خود داشت فینالیست شود. افتخار بسیار بزرگی نصیب باشگاه شده است اما نباید فراموش کرد که این تیم کمترین فرصت را برای استراحت داشته است.

ذوالفقارنسب افزود: پرسپولیس پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با بی مدیریتی مسئولان وقت باشگاه روبرو شد. آنها در آستانه قهرمانی بزرگ در سطح قاره آسیا هستند اما حاشیه‌های ناتمامی داشتند. مشخص است که تمرکز فنی اعضای تیم هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: این تیم بازی فنی نسبتاً خوبی مقابل سایپا انجام داد. پسپولیس به گل زدن نیاز دارد اما مهاجمان این تیم جوان هستند و فکر می‌کنم در هفته‌های پیش رو عملکرد بهتری خواهند داشت.

ذوالفقارنسب درباره احتمال موفقیت این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز صحبت کرد و گفت: مهم‌ترین بازی پرسولیس همین فینال است. آنها از لحاظ فنی آماده‌تر از حالا هم خواهند شد. باید از لحاظ روحی روی این تیم کار شود تا در بازی فینال بتوانند موفق شوند. البته که محرومیت عیسی آل کثیر و چند بازیکن دیگر نظیر وحید امیری و احسان پهلوان مشکل بزرگی در خط حمله پرسپولیس برای این دیدار خواهد بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: انتقاد فنی از تیمی که چهار فصل متوالی در لیگ برتر قهرمان شده است باید منصفانه و با دلیل‌های مشخص باشد. طبیعی است که انتظار از پرسپولیس بالا رفته است اما باید به این تیم فرصت داد تا بتوانند عملکرد ایده آل خود را در هفته‌های پیش رو انجام دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adkae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


النصر درخواست استیناف خود را رسما به AFC فرستاد