تاریخ انتشار: 1399/08/17 10:44
کد خبر: 51427

نصرتی: پرسپولیس نیاز به مهاجم شش‌دانگ دارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تساوی این تیم مقابل سایپا را عادلانه دانست و گفت که سرخپوشان باید مهاجمی شش‌دانگ جذب کنند.
نصرتی: پرسپولیس نیاز به مهاجم شش‌دانگ دارد

محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشت و سایپا هم روی ضد حملات چند موقعیت به دست آورد و نتیجه عادلانه همان مساوی بود. بعد از اخراج کمال کامیابی‌نیا نیز هر دو تیم به تساوی راضی شدند.

وی ادامه داد: طبیعی است که بعد از لیگ قهرمانان آسیا که انعکاس زیادی داشت، انگیزه بازیکنان کم پرسپولیس شده باشد. همچنین با توجه به اختلافاتی که پیش آمد و تغییرات مدیریتی، شاید بازیکنان انگیزه کافی نداشتند اما سایپا هم دوست نداشت از یک بازی خانگی دست خالی بیرون بیاید. در مجموع بازی پایاپایی را شاهد بودیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ضعف این تیم در خط حمله و از دست رفتن موقعیت‌های زیاد گلزنی گفت: عبدی و امیری مقابل سایپا بازی کردند. پرسپولیس اگر می‌خواهد موفق شود باید یک مهاجم شش دانگ جذب کند، اما مشکل این است که اصلاً در بازار مهاجمی وجود ندارد.

نصرتی درباره پُر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده پرسپولیس یادآور شد: در لیگ ایران کار خیلی سخت نیست، ولی برای اینکه پرسپولیس در آسیا بتواند قهرمان شود باید این اتفاق بیفتد. تیم‌های دیگر آسیایی هزینه‌های زیادی می‌کنند و واقعا عدالت در بخش هزینه وجود ندارد، ولی پرسپولیس نشان داد مقابل النصر با دست خالی هم می‌تواند موفق شود و امیدوارم این اتفاق در بازی‌های آینده هم بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l95k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس به شجاع خلیل‌زاده متکی نیست!