تاریخ انتشار: 1399/08/18 21:44
کد خبر: 51317

واکنش سازمان لیگ به ادعای وحید بیاتلو

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: رویه باشگاه ماشین‌سازی در ارائه مدارک بازیکنانش رویه محلات بوده است.

سهیل مهدی اظهار داشت: آقای بیاتلو ادعاهایی کرده که در مراجع مربوطه به آن رسیدگی خواهد شد. قصد پاسخگویی به ایشان را ندارم بلکه می‌خواهم فرایند و روند کار را توضیح بدهم. بیاتلو بعد از صحبت‌هایی که انجام داد، بلافاصله این صحبت‌ها را تکذیب کرد که نشان می‌دهد خودش هم به عمل نادرستش پی برده است.

وی افزود: با این حال بحث فرایند رسیدگی به مدارک به این صورت است که بعد از آمادگی تمامی مدارک بازیکنان یک باشگاه از جمله تست‌های پزشکی که این مدارک پزشکی مربوط به مرکز پزشکی سازمان لیگ است و این مرکز به تأیید فیفا هم رسیده است. خانم دکتر هراتیان تأییدیه فیفا را دارد و با تخصص و زحمات‌شان کمک کرده‌اند که قبل از شروع مسابقات تست‌های پزشکی کامل انجام می‌شود تا به طور دقیق پیشگیری از حوادث و صدمات را کم کنند.

وی ادامه داد: تیم‌ها بعد از گذراندن آزمایش‌های پزشکی و تأیید سلامت بازیکنان‌شان اجازه دارند بقیه مدارک از جمله قرارداد و مدارک نظام وظیفه را ارائه کنند. مدارکی که آقای محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ بهتر می‌توانند راجع آن صحبت کنند. ضمن اینکه برای سرعت دادن به کار باید مدارک خود باشگاه در سیستم را آپلود کرده باشند و پس از آن می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری تأییدیه مدرک را بگیرند.

مهدی در گفت وگو با رادیو ورزش تأکید کرد:‌ تیم ماشین‌سازی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی حتی مدارک‌شان را به صورت دستی تحویل نداده بودند چه برسد به اینکه بخواهند آن را بارگذاری کنند. تا لحظه شروع مسابقه همکاران‌مان نشستم تا نماینده باشگاه که مدارک را آورده بود دانه به دانه تکمیل کند زیرا اگر ما با آنها همکاری نمی‌کردیم مجبور می‌شدیم بازی را به خاطر کسری مدارک لغو کنیم. رویه باشگاه ماشین‌سازی در ارائه مدارک بازیکنانش رویه محلاتی بوده است.

وی افزود: اگر قصوری بوده از جانب خود باشگاه صورت گرفته و با توجه به عدم مراجعه به ایفمارک از نظر ما مدارک کامل نبود که خانم دکتر هراتیان با مسئولیت پزشکی خودش کمبود مدارک پزشکی بازیکنان را پذیرفت و اگر بازیکنی حادثه قلبی برایش رخ می‌داد مسئولیتش متوجه خانم هراتیان بود. خانم دکتر هراتیان با باشگاه ماشین‌سازی همکاری کرد تا شک و شبهه‌ای رخ ندهد. در نهایت تمامی فهرست بازیکنان به جز یک نفر برای بازی آماده شد.

چون ما هزینه جوان شدن نیمکت‌ها و مربیان را می‌دهیم زیرا شور و اشتیاق جوانی باعث دیدن و شنیدن چنین مصاحبه‌هایی باشیم. بهتر است مربیان روی کار فنی خود متمرکز باشند و سازمان لیگ بدون هیچگونه تبعیضی در همکاری با همه باشگاه‌ها قرار دارد و تا جایی که ضوابط اجازه بدهد به همه باشگاه‌ها کمک می‌کنیم و حتی به خودمان سختی می‌دهیم.

مدیر مسابقات سازمان لیگ با اشاره به محرومیت بیاتلو گفت: ما حتی محرومیت ایشان را پیگیری کردیم و از کمیته انضباطی خواستیم که این محرومیت را برگرداند تا این مربی بتواند روی نیمکت بنشیند. به نظرم دوستان فرافکنی می‌کنند. قصد پاسخگویی به باشگاه‌ها را ندارم و فقط فرایند را توضیح دادم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qejd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی: باشگاه‌ها دستمزد بازیکنان را 3 برابر می‌کنند اما برای نگهداری آنها هزینه نمی‌کنند