تاریخ انتشار: 1399/08/18 22:37
کد خبر: 51311

روزهای متفاوت و خاص زندگی حرفه‌ای شجاع

شجاع خلیل‌زاده جنجال‌سازترین بازیکن پنجره تابستانی فوتبال ایران بود.

با پایان لیگ نوزدهم انتظار جدایی ستاره‌های فصل وجود داشت و غیر از این هم نشد. مهدی ترابی و علیپور از پرسپولیس و علی کریمی از استقلال جدا شدند و بیرانوند هم هنوز فصل تمام نشده بود، راه بلژیک را در پیش گرفته بود.

جدایی شجاع اما جنجالی‎‌تر از تمام جدایی‌های فوتبال ایران بود و انتشار فایل‌های صوتی رسول‌پناه شرایط را پیرامون این بازیکن و ادامه همکاری با پرسپولیس پیچیده‌تر کرد و در همین حین بود که مدافع میانی سه سال اخیر سرخپوشان که یکی از محبوب‌ترین و متعصب‌ترین بازیکنان تیم هم بود، جدا شد.

پس از این جدایی شجاع خلیل‌زاده با انتشار یک نامه احساسی از شرایطی حرف زد، که راهی جز جدایی پیش روی او نگذاشته بود ولی ریزش نزدیک به یک میلیونی دنبال‌کننده‌هایش در اینستاگرام پس از پیوستن به الریان، نشان از ناراحتی آنها داشت.

شجاع پس از سه فصل حضور در پرسپولیس، سرانجام با درخشش خیره‌کننده‌ای که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشت، به چیزی که انتظارش را می‌کشید، دست یافت و توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و امروز هم بار دیگر یکی از نفرات منتخب اسکوچیچ بود که تمرین سبکی را در ورزشگاه آزادی انجام داد، تا روز آینده به همراه سایر نفرات عازم بوسنی شود.

بی شک این روزها، خاص‌ترین روزهای زندگی حرفه‌ای مدافع 31 ساله و شوخ طبع ملی‌پوش الریان است، که انگار با آن خنده‌های از ته دل فاصله زیادی پیاده کرده؛ روزهایی که او پس از مشورت با نزدیکانش، تصمیم دشواری برای جدایی از جمع سرخپوشان را پس از سه سال حضور پرافتخار گرفت و حالا در آخرین مصاحبه خود تاکید کرده که یک روز به پرسپولیس بازخواهد گشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq9ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مخالفت پرسپولیس با صدور ITC خلیل‌زاده