تاریخ انتشار: 1399/08/18 23:03
کد خبر: 51307

کی‌روش دهانم را خون انداخت و چشمم را کبود کرد

هافبک میانی تیم فوتبال گل‌گهر توضیحاتی در مورد بازی درگیرانه روز گذشته برابر سپاهان و چگونگی این درگیری‌ها را ارائه داده است.

علی علیزاده یکی از خریدهای مهم امیرقلعه‌نویی برای تقویت گل‌گهر در بخش میانی زمین بوده است. این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و روز گذشته نفر اول درگیری‌های زمین و هوایی بازیکنان گل‌گهر و سپاهان بود و از زمانی که استنلی کی‌روش وارد زمین شد، با توجه به ماموریتی که امیرقلعه نویی به او واگذار کرده بود، درگیری‌های فیزیکی‌اش شدت گرفت و منجر به پاره شدن لب و کبود شدن چشمش شد؛ در این بین عصبانیت علیزده او را تا مرز اخراج هم برد و سعید الهویی برای اینکه او را آرام کند، از منطقه فنی خود خارج شد تا داور او را با کارت قرمزش جریمه کند. علیزاده در بخشی از مصاحه خود با "ورزش سه" می‌گوید، الهویی به شوخی گفته که هر چقدر جریمه شود، او باید آن را بپردازد.

در ادامه مشروح گفتگو با علیرضا علیزاده را می‌خوانید.

2 ماه سخت را پشت سر گذاشتیم

اول این را بگویم که 2 ماه سخت را پشت سر گذاشتیم و تمرینات زیادی را انجام دادیم. زودتر از سایر تیم ها شروع کردیم و با برنامه جلو رفتیم و رفته رفته هماهنگ شدیم. در این دو سه بازی آخر که دوستان برگزار شد، شکل خوبی گرفتیم و اگرچه به پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 باختیم ولی ولی خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم.

امیرخان اصلا اشاره‌ای به سپاهان نکرد

بازی با سپاهان پرفشار و سخت بود. یک مقدار حساسیت هم بابت حضور امیرخان ایجاد شده بود. البته ایشان اصلا حرفی نزد که سپاهان تیم سابقم است. انصافا هیچ حرفی نزد. یک کلمه هم حرف نزد و گفت روی کار خودتان تمرکز کنید. بازی خوبی انجام دادیم و هشتاد دقیقه سوار بازی بودیم.

بعد از گل سپاهان می‌دانستیم گل می‌زنیم

قبل از گل اول سپاهان چند موقعیت خوب داشتیم. بعد از اینکه گل خوردیم، می دانستیم فشار بیاوریم می توانیم گل بزنیم. رمز موفقیت ما همین بود. بین نیمه هم امیرخان نکات فنی را به ما گوشزد کرد و به خوبی در نیمه دوم اجرا کردیم، که توانستیم دو گل دیگر بزنیم. خیلی بازی خوبی بود و سه امتیاز بزرگ گرفتیم. همه ایران از ما توقع دارند. اصلا ولی امیرخان این فشار را روی ما نمی گذارد ولی حضورش و صحبت‌هایش اعتماد به نفس خاصی به تیم و بازیکنان داده است.

ماموریت داشتم با استنلی بپرم

سپاهان چند بازیکن فیزیکی دارد. امیرخان به من ماموریت داده بود که با استنلی بلند شوم. چند برخورد داشتیم، که در یکی از این برخوردها استنلی با آرنج به لب من زد و لبم پاره شد. من عصبی شدم، چون کمک داور نزدیک بود و دید لب من پاره شد و با عصبانیت این موضوع را انتقال دادم. داور هم لطف کرد و کارت داد (باخنده). آقای الهویی اصلا درگیر نشد؛ آمد من را جدا کند. امروز گفت هر چقدر جریمه بشوم تو باید بدهی.

واقعا از دست کی‌روش عصبانی شده بودم

بازی درگیرانه‌ای بود و سپاهان تیم گردن کلفتی بود. از نظر فوتبالی تیم چغری بود. ولی برخوردها واقعا عمدی نبود و به خاطر حساسیت بازی بود. من واقعا عصبانی شده بودم. بعد از اینکه لبم پاره شد، به او (استنلی کی روش) گفتم چرا آرنج می زنی. گفت از قصد نزدم. دو دقیقه بعد از کنار سانتر شد و اینبار زد چشمم را کبود کرد.

آنالیز امیرخان خیلی به ما کمک کرد

واقعا آنالیز امیرخان به ما خیلی کمک کرد. شناخت خیلی خوبی از تیم داشت. دو سه هفته روی بازی های سپاهان کار کردیم و خدا را شکر جواب داد.

احساس می‌کنم پیشرفت کرده‌ام

امیرخان به من لطف دارند. در این 2 ماه خیلی به من کمک کرده اند. هم از نظر اعتماد به نفس و هم فنی. فکر می کنم خیلی پیشرفت کرده ام. از دو سه ماه پیش که با من تماس گرفتند، مشورت کردم با فراز فاطمی و او گفت تو بازیکنی هستی که به کار امیرقلعه‌نویی می‌آیی.

دیدار بعدی برابر مس رفسنجان؟ یک شب حق خوشحالی داریم

بازی بعدی ما دربی کرمان است امیدوارم این سه امتیاز را بگیریم. آنها هم تیم خوبی دارند. دیشب کادر فنی نکته جالبی را گفتند، که یک شب می توانیم خوشحالی کنیم.

قهرمانی یا کسب سهمیه؟

سوال پایانی از علیرضا علیرضا در این رابطه بود کحه آیت گل‌گهر را می‌توان یکی از مدعیان کسب قهرمانی یا کسب سهمیه دانست و آیا این ذهنیت در این میان بازیکنان تیم وجود دارد یا خیر که او در واکنش به این سوال بیان کرد:« ببینید وقتی با خود بچه‌ها صحبت می کنیم، تیم را خوب می بینیم و کادر فنی هم اعتماد به نفس خوبی به ما داده. باید از باشگاه هم تشکر کنیم که تمام امکانات را در اختیار ما گذاشته اند. کار سخت است؛ تیم های خوبی در لیگ هستند. نباید فشار روی تیم گذاشت. ما فعلا بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djnxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علیزاده: می‌توانیم حریف قدرتمندی برای استقلال باشیم!