تاریخ انتشار: 1399/08/19 13:44
کد خبر: 51272

سرپرست گل‌گهر: حضور قلعه‌نویی برای تیم ما نعمت است

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر گفت: حضور آقای قلعه‌نویی در راس تیم ما یک نعمت است و امسال خیال‌مان راحت است.

سرپرست گل‌گهر: حضور قلعه‌نویی برای تیم ما نعمت است

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار درباره شروع خوب گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما زود بسته شد و اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این مورد از دیگر تیم های لیگ برتری جلوتر هستیم. خوشبختانه بازی با سپاهان هم بازی خوبی بود و توانستیم خوب نتیجه بگیریم اما این برد فقط برای هفته اول است و باید به بازی رفسنجان فکر کنیم.

او در رابطه با شرایط این تیم گفت: تیم ما از لحاظ بدنی و آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد و حضور آقای قلعه‌نویی در راس تیم ما یک نعمت است و امسال خیال‌مان راحت است. ان‌شاءالله با تمریناتی که بازیکنان زیر نظر کادرفنی پشت سر می‌گذارند، می‌رویم تا بازی‌های بعدی را هم نتیجه خوبی کسب کنیم. امیدواریم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم اما به هر حال فوتبال قابل پیش بینی نیست.

سرپرست گل‌گهر درباره مصدومیت آرمین سهرابیان عنوان کرد: این بازیکن متاسفانه یک آسیب دیدگی دارد و در هفته اول نتوانستیم او را داشته باشیم اما فکر می‌کنم در هفته پیش رو بتواند گل گهر را همراهی کند. اکنون زیر نظر پزشکان دارد کار می کند و ان‌شاءالله برسد و به تیم کمک کند.

او در رابطه با حضور قلعه‌نویی در جمع سیرجانی‌ها گفت: همین که بازی اول را با قدرت شروع کردیم نشانه حضور مثبت آقای قلعه نویی بود. تیم ما سال گذشته تا هفته شانزدهم بردی را تجربه نکرده بودیم ولی خداراشکر امسال از همین بازی اول مقتدرانه با یک نتیجه خوب توانستیم خودمان را نشان دهیم و این نشان دهنده حضور موثر آقای قلعه نویی است.

افسری در رابطه با هدف این باشگاه در لیگ بیستم بیان کرد: امیدوار هستیم که در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی میفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4556qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی یک بازیکن دیگر از استقلال گرفت