تاریخ انتشار: 1399/08/22 14:34
کد خبر: 51073

نویدکیا بهترین انتخاب برای سپاهان بود/امیدوارهستم در بازی با آلومینیوم روی نوار برد قرار بگیریم

محمدرضا حسینی در گفت وگو با فرتاک ورزشی ابراز امیدواری نمود که از بازی با آلومینیوم، سپاهان روی نوار پیروزی قرار بگیرد.
نویدکیا بهترین انتخاب برای سپاهان بود/امیدوارهستم در بازی با آلومینیوم روی نوار برد قرار بگیریم

محمد رضا حسینی بازیکن تیم سپاهان در گفت گو با خبرگزاری فرتاک ورزشی بیان کرد؛

در ابتدای صحبتم جا دارد درگذشت استاد محمود یاوری را خدمت خانواده محترم یاوری و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض کنم و انشالله که روحشان قرین رحمت پروردگار قرار گیرد.

در رابطه با شرایط سپاهان باید عرض کنم ما تمرینات آمادگی سختی را در پیش فصل گذراندیم و حتی می توانم بگویم اتفاقات تلخ فصل گذشته هنوز تاثیر خودش را روی تیم دارد و این باخت مطمئنم باعث رو به جلو رفتن تیم خواهد شد، ما اشتباهاتمان را جبران خواهیم کرد و از این شکست درس خواهیم گرفت انشالله بازی های آینده را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

هافبک خوش تکنیک سپاهان در پاسخ به این سوال که ورود محرم نوید کیا را چگونه ارزیابی میکنید این چنین اظهار داشت؛

انتخابی بود که باشگاه انجام داد و فکر میکنم بهترین انتخاب بود. باتوجه به شرایط موجود کار خیلی سختی بوده و هست که بعد از گذشت دو فصل شما وارد شوید و تفکرات خودتان را برای تیم به ارمغان آورید،  بخواهید یک تغییر بزرگ بزرگ ایجاد کنید خوب قطعا نیاز به زمان خواهد داشت و من با محبوبیتی که اقای نویدکیا نزد هواداران و بازیکنان دارد  مطمئنم این زمان را به ایشون خواهند داد و این تغییرات خوب میتواند خیلی زود شرایط مناسبی برای تیم سپاهان ایحاد کند.

حسینی در پاسخ به این سوال که در ذوب آهن با دانیال اسماعیلی فر زوج خوبی را تشکیل داده بودید و این هم بازی بودن در سپاهان میتوانید آن کیفیت را مجدد ایجاد کند بیان کرد؛

دانیال بازیکن با کیفیتی است و ما از هم شناخت خوبی داریم، امیدوارم بتوانیم با دیدگاه کادر فنی به سپاهان کمک کنیم، سپاهان تیم بزرگی است و کلی افتخار و عنوان قهرمانی دارد همه تلاش ما کسب مجدد عنوان قهرمانی خواهد بود.

ستاره سپاهان در پاسخ به این سوال که ماجرای تغییر شماره پیراهن شما چیست فرمودند؛

شماره مورد علاقه من 7 می باشد و همیشه دوست دارم این شماره را بر تن کنم اما با ورود به سپاهان این موضوع را بیان نکردم این شماره سال پیش دست سعید آقایی بود که با جدا شدن او من از باشگاه درخواست کردم و این شماره به من داده شد.

حسینی در پاسخ به این سوال که از دیدگاه شما کدام تیم ها در فصل بیستم در کورس قهرمانی قرار دارید اظهار داشت؛

تیم های بالای جدول فصل گذشته امسال خوب هزینه کردند و پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور و حتی شهر خودرو به همراه سپاهان امید های قهرمانی هستند این شش تیم با هزینه مناسب وجذب بازیکنان خوب در کورس قهرمانی قرار دارند.

دیدگاه وینگر سپاهان در رابطه با بازی بعدی سپاهان در مقابل آلومینیوم اراک این چنین بود؛

در رابطه با باخت دیدار اول باید بگویم تیم ها در هفته های اول قابل پیشبنی نیستند و بخاطر شرایط بدنسازی هنوز تیم ها آمادگی لازم را ندارند ولی به مرور شناس روی تیم ها بیشتر خواهد شد من بسیار امیدوارم که از هفته آتی که میزبان آلومینیوم اراک هستیم روی نوار برد قرار بگیریم، قطعا هواداران سپاهان لیاقت قهرمانی را در این فصل دارند.

صحبت پایانی محمدرضا حسینی در رابطه با هواداران سپاهان؛

هواداران سپاهان فوق العاده هستن چه روزهایی که میتونستند به ورزشگاه بیایند و چه امروزی که در فضای مجازی حمایت میکنند این دیدگاه من است،  اصلا اهل بازارگرمی و تملق نیستم، این را باید بگویم که آنها فوتبال را میفهمند انها حق دارد نقد کنند، حق دارد نظر بدهد اما این را مطمئن باشید بازیکنان شاید بعضی روز ها با این که تمام تلاش خود را میکنند در شرایط خوبی نباشند آنجاست که آنها باید حمایت کنند، طرفداران سپاهان این موضوع را ثابت کردند که بخاطر علاقه به سپاهان و عشق به آقای نوید کیا تمام قد حمایت میکنند سعی کنند هیچ جبهه و اختلافی بینشان ایجاد نشود و انشالله با پشتیبانی آنها به قهرمانی سپاهان دست پیدا کنیم.منتظر روزهایی هستیم که آنها را در نقش جهان ببینیم آرزوی سلامتی برای همه هواداران عزیز سپاهان دارم.

به قلم امید قاسمیان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366aae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: گل استقلال به ما شوک وارد کرد