تاریخ انتشار: 1399/08/22 16:56
کد خبر: 51066

فیفا بالاخره اساسنامه فدراسیون را تأیید کرد

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از تأیید نهایی اساسنامه فدراسیون توسط فیفا خبر داد.
 فیفا بالاخره اساسنامه فدراسیون را تأیید کرد

 احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فیفا امروز و پیرو مکاتبات قبلی خود، نامه تایید نهایی خود درباره اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و این به آن معنا است که اساسنامه پیشنهادی به مجمع دارای کلیه استانداردها و الزامات قانونی مورد نظر فیفا می باشد. شایسته است که این موفقیت را به همه اهالی ورزش و فوتبال ایران تبریک بگویم.

وی ادامه داد: همچنین فیفا با برگزاری مجمع عمومی در تاریخ 8 آذر موافقت کرده و اعلام کرده که اکنون می توانیم اساسنامه را جهت تصویب نهایی در اختیار اعضای محترم مجمع قرار دهیم .

براتی افزود : نامه امروز فیفا در واقع همان سندی است که سال ها خلاء آن را در فدراسیون فوتبال کشورمان احساس می کردیم و الحمدالله با پشتیبانی،ممارست و ارائه طریق فدراسیون فوتبال و  کار شبانه روزی که در ماه های گذشته انجام شد امروز این سند و تاییدیه در اختیار ما می باشد و انشالله بعد از تصویب مجمع عمومی فدراسیون، اساسنامه جدید به عنوان عالی ترین سند حقوقی فوتبال کشور به زودی اجرایی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rervy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیار برانکو در نامه به فیفا دریافت مطالباتش از پرسپولیس را اعلام کرد