تاریخ انتشار: 1399/08/25 19:40
بیانی:زجرآور است که باشگاه بزرگی چون استقلال را کوچک کرده‌اند
کد خبر: 50859

امیدوارم فکری بتواند از عهده کار بربیاید/فکر نمی‌کنم اسکوچیچ به راحتی از نام غفوری بگذرد

شاهرخ بیانی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال از اینکه باشگاه بزرگی چون استقلال مدیرعامل ندارد، ابراز تأسف کرد.
 امیدوارم فکری بتواند از عهده کار بربیاید/فکر نمی‌کنم اسکوچیچ به راحتی از نام غفوری بگذرد

شاهرخ بیانی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: استقلال لیگ برتر را با پیروزی مقابل مس رفسنجان خوب شروع کرد و باشگاه بعد از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات به آرامش نسبی رسید، اما متأسفانه اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست، مثل صادر شدن رأی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی. از طرف دیگر، باشگاه مدیرعامل ندارد. این مسائل هم هواداران را اذیت می‌کند، هم پیشکسوتان را.

«مگر می‌شود باشگاه بزرگی مثل استقلال مدیرعامل نداشته باشد؟»، وی با طرح این سؤال تصریح کرد: باشگاه استقلال را کوچک کرده‌اند و این موضوع زجرآور است. هر سال مدیرعامل باشگاه به همراه اعضای هیئت مدیره تغییر می‌کنند. این اتفاق در یک فصل حتی چند بار هم تکرار می‌شود. در هیچ کجای دنیا چنین چیزهایی را نمی‌بینیم. از گذشته تا الان، بزرگان زیادی در استقلال حضور داشته‌اند، اما در چند سال اخیر این باشگاه را کوچک کرده‌اند. فراموش نکردیم فصل گذشته 16، 17 بازیکن جدا شدند و استقلال را تبدیل به یک تیم محلی کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امسال یک تیم استقلالی در کادر فنی حضور دارد. محمود فکری، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی و ... اکیپ خوبی هستند و امیدوارم تا پایان فصل آنها را اذیت نکنند و اجازه دهند کارشان را انجام دهند. امسال فصلی است که استقلال باید نتیجه بگیرد و امیدوارم فکری بتواند از عهده این کار بربیاید.

بیانی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال هم یادآور شد: تیم ملی با آمدن دراگان اسکوچیچ، تغییر و تحولاتی داشته است. هنوز نمی‌دانیم سرمربی جدید چه تفکراتی دارد، اما من تا اینجا او را مربی بادانشی دیدم. او سعی می‌کند تیمش فوتبال مدرن را به نمایش بگذارد. البته این مسئله را باید در نظر گرفت که تیم ملی باید در مسابقات آینده برای صعود به جام جهانی نتیجه بگیرد، چرا که ایران در زمان هدایت کارلوس کی‌روش حریف قدری برای تیم‌های مختلف بود. از یک طرف هم در رابطه با عدم دعوت چهره‌هایی چون وریا غفوری انتقادهایی مطرح می‌شود. فکر نمی‌کنم اسکوچیچ به راحتی از نام غفوری بگذرد و شاید در حال آزمون چند گزینه در پست‌های مختلف است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqjxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانی:برخی ها می خواهند با حرف های غیرمنطقی خودشان را نشان دهند