تاریخ انتشار: 1399/08/27 11:10
کد خبر: 50748

عربشاهی:پیشکسوتان بدون دریافت ریالی، باشگاه را اداره می‌کنند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه را ۱۰ سال به پیشکسوتان اجاره بدهند، بدون اینکه ریالی دریافت کنیم آن را اداره خواهیم کرد.
 عربشاهی:پیشکسوتان بدون دریافت ریالی، باشگاه را اداره می‌کنند

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص مشکلات مالی و شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: مشکلات مالی بحث جدیدی در پرسپولیس نبوده و برای امروز و دیروز نیست. متاسفانه مدیران ما هیچکدام به دنبال پیداکردن راهی برای درآمدزایی و حل این معضل نیستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش هستند، هر چقدر هم بگوییم که این دو باشگاه مستقلند اما متولی آنها وزارت است و وقتی مدیران و اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها را انتخاب می‌کنند، باید به دنبال افرادی باشند که در امر مدیریت شناخته شده و باتجربه هستند.

به گزارش فرتاک نیوز،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس نیاز به مدیری دارد که وقتی پا به این باشگاه گذاشت، منتظر نباشد که از فلان جا پول برسد و او هم هزینه کند. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید شَم اقنصادی داشته باشند و با ورودشان به باشگاه، منابع مالی بیاورند و مشکلات را حل کنند، وگرنه هر کسی می‌تواند بیاید روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند، منتظر باشد تا پولی برسد و او هم خرج کند.

عربشاهی با بیان اینکه مدیرعامل جدید پرسپولیس را از گذشته می شناسد، تصریح کرد: سمیعی اشتباه کرد که حراست وزارت ورزش را برای مدیرعاملی پرسپولیس رها کرد. او در این بخش تجربه‌ای ندارد و کار سختی برای حل حاشیه‌ها و مشکلات پرسپولیس خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما سال‌هاست که می‌گوییم پرسپولیس را 10 سال به پیشکسوتان اجاره بدهند. بدون اینکه ریالی دریافت کنیم این باشگاه را اداره خواهیم کرد. پرسپولیس متعلق به مردم و تمام کسانی است که برای این تیم زحمت کشیده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه این باشگاه در تلاش است تا مدافع و مهاجم جدید جذب کند، عنوان کرد: در این مقطع که همه تیم‌ها بازیکنان‌شان را انتخاب کرده‌اند و بازیکنان خوب بدون تیم نیستند، چنین کاری اشتباه و وقت تلف کردن است. با این شرایط که یک بازیکن 500 میلیونی را 3 میلیارد قیمت گذاشته‌اند، پیدا کردن بازیکن مناسب سخت است.

عربشاهی در همین زمینه گفت: پرسپولیس سرمایه‌های خوبی دارد و به بهترین شکل باید از آنها استفاده کند. احسان حسینی بازیکن جوانی است که می تواند با توجه بیشتر عصای دست کادر فنی در خط دفاع باشد. در پست مهاجم هم عبدی، روستایی و برزگر و ... هستند و اگر به آنها هم فرصت مناسب بدهیم، آینده درخشانی خواهند داشت. زمانی که علی علیپور اولین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام داد، هیچکس او را نمی شناخت اما با اعتماد مربیان به او، علیپور به آقای گلی لیگ هم رسید. الان زمان آن است که به جای پرداخت پول‌های زیاد، به مرور از جوانان تیم استفاده کنیم و آینده باشگاه را بسازیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4559rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان توسط باشگاه پرسپولیس شکار شد!