تاریخ انتشار: 1399/08/27 11:28
کد خبر: 50746

زنده‌روح: مقابل سپاهان کیفیت بالایی داشتیم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مقابل مس رفسنجان اصلا کارمان راحت نیست و این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است.
زنده‌روح: مقابل سپاهان کیفیت بالایی داشتیم

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد شروع کار گل‌گهر در لیگ برتر با پیروزی مقابل سپاهان مدعی اظهار داشت: هدفگذاری کادرفنی ما این بود که بازی اول را خیلی با قدرت شروع کنیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آلی که باید در طول فصل پیدا کنیم، برسیم. خداراشکر با کیفیت بالایی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ دوندگی بازیکنان بازی کردیم. توانستیم یک برد مهم را مقابل سپاهانی که هر سال مدعی است به دست بیاوریم و از این بابت خوشحالیم. امیدوارم این بازی با کیفیت و بردهایمان در هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

هافبک گل‌گهر با اشاره به کیفیت تیم سپاهان تصریح کرد: سپاهان همیشه یک تیم مدعی و پرمهره است. مقابل ما هم با نفرات کامل بازی کرد ولی شرایط ما آنقدر خوب بود که موقعیت خاصی به آن‌ها ندادیم و توانستیم به سه امتیاز برسیم.

وی در خصوص ترکیب گل‌گهر با نفرات جدید گفت: به خاطر تغییراتی که داشتیم، زودتر از همه تمریناتمان را شروع کردیم تا بتوانیم زودتر به هماهنگی برسیم. فکر می‌کنم به 80درصد هماهنگی رسیده‌ایم و شاید ظرف یکی دو هفته آینده به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم. من هم سعی می‌کنم به موفقیت تیمم کمک کنم و مثمر ثمر باشم. ان‌شاالله هرچه خیر است و خدا می‌خواهد اتفاق بیفتد.

زنده‌روح در مورد شرایط بدنی خودش عنوان کرد: شرایطم خوب است. چندروز قبل در تمرینات دچار گرفتگی کوچکی در همسترینگ شدم و به خاطر همین در بازی دوستانه مقابل تیم هوادار با صلاحدید کادرفنی بازی نکردم تا ریسک نکنم و برای بازی مهم هفته دوم سرحال و آماده باشم.

هافبک گل‌گهر در مورد برگزاری دربی کرمان در هفته دوم لیگ بیستم اظهار داشت: مس رفسنجان هم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته، آن‌ها با هدفگذاری خاص خودشان وارد مسابقات شده‌اند و می‌خواهند در هر بازی نتیجه قابل قبولی به دست بیاورند. بازی سختی است اما فکر می‌کنم با تلاش بازیکنان و کادرفنی دو تیم بازی جانداری را ببینیم. امیدوارم هر تیمی استحقاقش را دارد به پیروزی برسد.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد گل‌گهر در این بازی برد راحتی را به دست بیاورد گفت: اصلا اینطور نیست. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما باشد. چون هم باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم و هم اینکه مس رفسنجان از لیگ یک آمده و تا حدودی ناشناخته است و انگیزه‌های خاص خودشان را دارند اما ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و باید ببینیم در بازی چه اتفاقی می‌افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yorjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیمی در گفت وگو با فرتاک ورزشی: بازی در سپاهان را خیلی دوست دارم

سپاهان جاده موفقیت مستقیم نیست
درس بزرگ از دیدار اول