تاریخ انتشار: 1399/08/28 09:46
کد خبر: 50680

فولاد محکی جدی برای فکری و استقلال است!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هفته دوم و بازی مقابل فولاد یک محک جدی برای استقلال، محمود فکری و کادر فنی آبی‌پوشان است.
فولاد محکی جدی برای فکری و استقلال است!

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: پیروزی هفته اول استقلال برابر مس رفسنجان ارزنده بود به خصوص که این تیم بعد از سال‌ها سنت شکنی کرد و لیگ را با پیروزی آغاز کرد. اما پر واضح است که مس رفسنجان تیمی کم تجربه در لیگ برتر است و نباید این پیروزی را خیلی بزرگ کرد.

وی افزود: البته نمی‌خواهم ارزش امتیازات ارزنده این باز را لوث کنم، اما نباید تیم ما در باد این پیروزی بخوابد و با غرور کاذب به مصاف فولاد برود. چرا که فولاد با مس رفسنجان تفاوت‌های اساسی دارد.

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: فولاد محکی جدی برای محمود فکری و تیم فنی‌اش است و در صورت پیروزی در این بازی باید گفت شروع استقلال در لیگ بیستم خوب بوده است که امیدوارم این اتفاق روی دهد.

پیشکسوت استقلال گفت: وجه تشابه دو تیم در کادر فنی آنهاست. دو مربی از مکتب استقلال و از دو نسل متفاوت. هر دو کاپیتان این تیم که با تفکرات خاص خودشان تیمی خوب را روانه لیگ بیستم کرده‌اند و تفاوت دو تیم در بحث مدیریت است. درست در جایی که فولاد از بهترین مدیر لیگ برتری استفاده می‌کند، استقلال عملاً فاقد مدیرعامل است.

مومنی خاطرنشان ساخت: آذری مدیری حرفه‌ای و باتجربه است و همه چم و خم‌های مدیریتی را بلد است. تفکر او این نیست که حتماً بازیکن را راضی نگه دارد، اما نوعی مدیریت می‌کند که همه گروه را که بازیکن هم در بین آن است راضی نگه می‌دارد. اولویت برای آذری منافع تیمش است.

وی افزود: با احترام به آقای مددی باید بگویم استقلال فاقد مدیرعامل است چون ایشان مدیرعامل نیستند و تنها سرپرست موقت باشگاه هستند.

مدیر پیشین آکادمی آبی پوشان در ادامه خاطرنشان ساخت: فولاد هفته اول در اصفهان و مقابل تیم خوب ذوب آهن تا آخرین لحظات جنگید و بازی باخته را در دقیقه ۹۷ به تساوی کشید و این نتیجه ارزشمند است و البته زنگ خطری برای استقلال. فولادی‌ها با این نتیجه به فکری و تیمش هشدار دادند که می‌توانند تا آخرین ثانیه‌های بازی نتیجه را تغییر دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emnr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد، استقلال را با استقلال شبیه‌سازی می‌کند