تاریخ انتشار: 1399/08/28 12:29
پیش بازی
کد خبر: 50670

مرزبان اقتدار سپاهان در نقش جهان

آلومینیوم با تجدید قوا در مقابل سپاهان اصفهان حاضر میشود.
مرزبان اقتدار سپاهان در نقش جهان

مربیان بازنده هفته اول لیگ برتر در حالى روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان برابر هم صف آرایی مى کنند که باخت هفته اول شرایط متفاوتى براى آنها رقم زد. محرم نوید کیا همچنان به دنبال پیدا کردن سیستم و تاکتیک تیمى مد نظر خود می باشد و بعد از شکست برابر شاگردان امیر قلعه نویی، در دیدار تدارکاتى به مصاف همشهرى خود ذوب آهن رفت و دو بر صفر بازى را واگذار کرد . سرمربى جوان سپاهان از هر فرصت براى رسیدن به ترکیب مورد علاقه و بر طرف کردن نقاط ضعف خط دفاعى براى بازى با آلومینیوم اراک استفاده کرد. کارشناسان اعتقاد دارند، نوید کیا بهتر بود، به مصاف یک تیم ضعیف تر براى  زدن گل هاى بیشتر مى رفت تا چرخه تیمى و موتور گلزنى اش براى بازى فردا زودتر از موعد روشن شود. از سوى دیگر رسول خطیبى بعد از باخت سنگین به نساجى مازندران شرایط تیمى را بهانه و قهرى کوتاه داشت . حمایت تمام قد مدیرعامل در کنار خریدهاى طلایی زمینه ساز آشتى و حضور دوباره در تمرینات آن تیم شد . آلومینیوم اراک یکى از تیم هاى سرحال فصل گذشته لیگ یک، راه یافته به لیگ تر است. با جذب بازیکنان با تجربه در روزهاى گذشته انتظار فوتبال شاداب بر روى چمن سبز نقش جهان داریم .

آلومینیوم اراک :

رسول خطیبى بعد از باخت به نساجى، از بازیکنان در رختکن خداحافظى کرد تا به شکلى شوک به بازیکنان و مدیریت باشگاه وارد کرده باشد. قهر او زمینه ساز  خرید محسن ربیع خواه شد .سایر خرید های جدید تیم سبز پوش اراک یعنی جابر انصارى. مرتضى آقاخان، محمد ایرانپوریان در کنار بازیکنان فصل گذشته و تمرینات شاداب هفته  ، نوید تیمى تهاجمى در بازى فردا خواهد داشت.

سپاهان :

محرم نوید کیا، علارغم باخت در هفته اول بشدت توسط طرفداران و پیشکسوتان این تیم حمایت مى شود .مربى سپاهان با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه و جوان بیشتر این روزا دنبال پیدا کردن ترکیب ایده آل در سیستم جدید براى این تیم است تغییرات در پست دانیال اسماعیل فر و شاید جابجایی امید نورافکن همینطور اضافه شدن منصوری از کمند مصدومیت میتواند سپاهانی متفاوت را در بازی پنجشنبه نمایان سازد در خط حمله کیروش استنلى هنوز با روزهاى خوب خود در دوفصل گذشته فاصله دارد ، اما ستاره این تیم یعنی محبی بعد گذران دور درمان و استراحت حال در خدمت تیم سپاهان خواهد بود و جلال علیمحمدى از خرید های جدید باشگاه شاید بتواند رقابت در پست سروش رفیعی و حسینی را بیشتر کرده و بر کیفیت این بازیکنان تاثیر مثبت بگذارد . سپاهان هفته اول در خط دفاع آسیب پذیر و دچار مشکل بود. تمرینات منظم تاکتیکى تحت نظر علیرضا مرزبان و بازى تدارکاتى و حمایت مدیریت باشگاه نوید فوتبال بهتر در بازى فردا میدهد . نوید کیا به برد این بازى نیاز دارد تا شاید این تیم روی نوار پیروزی ها قرار بگیرد اما این امر فراموش شدنی نیست که این بازی تنها دومین تجربه سرمربیگری در رقابت های لیگ برتر محرم نویدکیا خواهد بود، زمان مناسب و پشتیبانی از این مربی جوان شاید سبک جدیدی از فوتبال را در ایران پدید بیاورد که منحصر به فرد برای او خواهد بود.

مسابقه دو تیم سپاهان و آلومینیوم اراک فردا پنجشنبه ساعت ١٦:٢٠ با قضاوت  پورخلف  و کمک هاش کاووسى و حاجى پور با نظارت حسین نجاتى در ورزشگاه نقش جهان از هفته دوم لیگ برتر با یادبود زنده یاد محمود یاوری ، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

به قلم امید قاسمیان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo9la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپاهان نوین شاکله و انسجام خوبی دارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین مطرح کرد:

سپاهان جاده موفقیت مستقیم نیست
درس بزرگ از دیدار اول