تاریخ انتشار: 1399/08/29 00:56
کد خبر: 50623

بند جنجالی؛ چرا طاهرخانی پرسپولیسی نشد؟

مدافع سابق استقلال علیرغم حضور در باشگاه پرسپولیس با مخالفت این باشگاه با بند درخواستی‌اش مواجه شد تا این انتقال صورت نگیرد.
بند جنجالی؛ چرا طاهرخانی پرسپولیسی نشد؟

شاهین طاهرخانی که بعد از قرار نگرفتن در لیست محمود فکری به دنبال مقصد جدیدی بود، با پیشنهاد جالب توجهی در ساعات پایانی نقل و انتقالات مواجه شد تا در آستانه حضور در پرسپولیس قرار گیرد.

مدافع فصل گذشته استقلال که به دلیل جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، گزینه‌ای مناسب برای حضور در لیست پرسپولیس و آلترنانیو سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان و محمد انصاری محسوب می‌شد، با حضور در باشگاه پرسپولیس جلسه ای یک ساعته با مدیران این تیم داشت که در نهایت به سرانجام نرسید.

طاهرخانی در مذاکره با پرسپولیس خواهان قرار گرفتن بندی در قراردادش بود که به این بازیکن اجازه می‌داد هر مقطع از فصل که خواستار جدایی و دریافت رضایتنامه باشد، بدون مشکلی این اقدام را صورت دهد و باشگاه هیچ حقوقی در این زمینه نداشته باشد! موضوعی که خیلی زود با مخالفت پرسپولیس همراه شد و کلنجار برای این موضوع بدون نتیجه ماند و باعث شد او دست خالی باشگاه را ترک کند.

 

طاهرخانی که از بی توجهی باشگاه به درخواست او در فاصله ساعات کوتاه باقی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی شاکی شده بود، مسیر خروجی باشگاه را در پیش گرفت و بدون پاسخ به خبرنگاران محل باشگاه را با پراید هاچبک سفید رنگ ترک کرد و مسیر باشگاه پیکان را در پیش گرفت.

پیشنهاد مالی پرسپولیس برای این بازیکن ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای یک فصل بود که دیگر محل چالش بین طرفین بود تا طاهرخانی با توجه به شرایط پیش رفته در جلسه مذاکره با مدیران این تیم، بعد از حدود یک ساعت از اتاق مدیران تیم خارج شود و لیگ برتر در فصل بیستم را در جمع شاگردان مهدی تارتار دنبال کند.

* گزینه های پرسپولیس زوج دفاعی پیکان

حق وردی امیدوار بود که با پیوستن طاهرخانی به پیکان او به پرسپولیس ملحق شود اما این اتفاق رخ نداد.

از صبح دیروز شایعات زیادی پیرامون این انتقال وجود داشت اما از همان ابتدا مهدی تارتار با آن مخالفت کرد و با ادامه این مخالفت، مانع از جدایی مدافع تیمش شد.

این در حالی است که حق وردی پیش تر شاگرد یحیی گل‌محمدی در ذوب آهن بود و این بار هم می‌توانست به مدافع جانشین تیم او تبدیل شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbalj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«طاهرخانی» به جای پرسپولیس راهی پیکان شد