تاریخ انتشار: 1399/08/30 15:32
کد خبر: 50521

چند بازیکن تیممان را نمی شناختیم/ هواداران پرسپولیس گلایه کردند

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به فرصت اندک کادر فنی این تیم برای آماده سازی بازیکنان خود گفت: در روزهای ابتدایی چند بازیکن تیم را اصلا نمی شناختیم.

حسین پاشایی در غیاب مهدی تارتار سرمربی پیکان تهران با حضور در نشست خبری آنلاین قبل از بازی این تیم مقابل شهرخودرو مشهد گفت: همان طور که اکثر کارشناسان دیدند در بازی قبلی مقابل نفت آبادان نباید شکست می‌خوردیم. حالا به فکر جبران هستیم. در بازی با شهرخودرو محکوم به بُرد مقابل این تیم شدیم تا بتوانیم خواسته مان که حضور در بالای جدول است را از همین ابتدای لیگ دنبال کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شرایط بازیکنان خود افزود: همان طور که می‌دانید خیلی دیر به جمع تیمی که بسته شده بود اضافه شدیم. در روزهای ابتدایی تمرین چند بازیکن خودمان را هم نمی‌شناختیم. به هر حال موظف هستیم خواسته مجموعه ورزشی پیکان را برآورده کرده و به موفقیت فکر کنیم.

وی تأکید کرد: پیکان نباید همچون سال‌های گذشته جایگاهی پیدا کند که در هفته‌های پایانی به فکر بقا در لیگ برتر باشد. می‌خواهیم در بالای جدول باشیم.

پاشایی راجع به میزان هماهنگی بازیکنان پیکان یادآور شد: فوتبال مثل ماشین نیست که چند قطعه را کنار هم قرار دهید و بازدهی داشته باشد. برای موفقیت و رسیدن به هماهنگی حداقل یک ماه زمان لازم است. تا حدودی در تمرینات اخیر توانستیم به هماهنگی با بازیکنان برسیم. امیدوارم خیلی زود به نتیجه دلخواه خود برسیم و نظر مدیران باشگاه را برآورده کنیم. پیکان نیاز به زمان دارد تا نتیجه بگیرد.

مربی پیکان درباره حضور امیر روستایی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در این تیم و عدم موافقت با جدایی مدافع پیکان برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی تأکید کرد: ما واقعاً در این پست مشکل داشته و داریم. در این روزها برخی هواداران پرسپولیس از ما گلایه می‌کنند که چرا با این موضوع مخالفت شده است اما با کمال احترام برای آنها و آرزوی موفقیتی که برای پرسپولیس در فینال آسیا داریم باید بگویم که تمام اعضای مجموعه باشگاه پیکان به فکر موفقیت تیمشان در عرصه حرفه‌ای هستند. دغدغه آقای تارتار در این چند سال همواره این بوده که در تیم‌هایی که هستند بتوانند تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe8wq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: نباید امتیاز بازی های خانگی را از دست بدهیم

تهران میزبان رقبای خیبر خرم آباد!
خیبر لیگ یکی شد،خرم آباد نه؛