تاریخ انتشار: 1399/09/01 20:07
کد خبر: 50416

فرار موقت از بحران/ پرسپولیس اولین سه امتیاز را دشت کرد

«قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، اولین پیروزی خود در فصل جدید را بدست آورد»
فرار موقت از بحران/ پرسپولیس اولین سه امتیاز را دشت کرد

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌نفت‌آبادان پیگیری شد.

پرسپولیسی‌ها که در ورزشگاه آزادی و در زیر باراش باران میزبان زرد‌پوشان آبادانی بودند، و برای دور نماندن از قافله مدعیان به شدت به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند.

گل‌محمدی در این دیدار  کامیابی‌نیا و  را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و بشار هم از آمادگی لازم برخوردار نبود و عالیشاه را هم به دلایل انظباطی کنار گذاشته بود و از نظر مهره کمی با مشکل مواجه بود.

سرخپوشان بازی را از همان ابتدا با قدرت آغاز کردند و حملات زیادی بروی دروازه حریف پی ریزی کردند که درخشش فرزین گروسیان، دروازه‌بان نفتی‌ها و بی‌دقتی مهاجمان این تیم آنها را در رسیدن به گل ناکام کرد و در دقایق پایانی نیمه نخست اشتباه مدافع نفت آبادان موجب خطای پنالتی بروی حسین کنعانی‌زادگان شد و سیامک نعمتی اولین گل پرسپولیس در فصل جدید را به ثمر رساند.

آبادانی‌ها که از ابتدای بازی با دفاع چند لایه به ضد‌حملات چشم دوخته بودند، نتوانستند به خواسته خود برسند و در ادامه به دنبال تغییر تاکتیک بودند.

نیمه دوم بازی با افت فاحشی همراه بود و به جز چند صحنه نیم کاره، اتفاق خاصی بروی دروازه‌ها رخ نداد و تفکرات مربیان و‌خصوصا تعویض‌های سیروس پور‌موسوی برای تغییر روند بازی بی‌نتیجه ماند و آبادانی‌ها در جبران گل خورده ناموفق بودند.

البته بارش باران و لغزنده بودن زمین در کاهش کیفیت نمایش دو تیم هم تأثیر‌گذار بود اما به طور کل انتظار بیشتری از بازیکنان دو تیم می‌رفت و بازی دو تیم، خصوصاً در نیمه دوم در حد و اندازه نام پرسپولیس و نفت نبود.

پرسپولیسی‌ها حالا با کسب اولین برد کمی از  زیر فشار روانی خارج شدند، اما گل‌محمدی باید فکری به حال خط حمله خود و عدم گلزنی مهاجمانش بکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbvao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه هفته های سوم وچهارم لیگ برترفوتبال اعلام شد