تاریخ انتشار: 1399/09/01 22:14
کد خبر: 50400

مستحکم، با صلابت، مطمئن/ دفاع پرسپولیس بیمه شده!

«تکراری‌ترین اتفاق بازی‌های پرسپولیس در فصول‌اخیر عمکرد بی نقص خط دفاعی این است»
مستحکم، با صلابت، مطمئن/ دفاع پرسپولیس بیمه شده!

تیم پرسپولیس تهران در دومین دیدار خود در فصل جدید فوتبال ایران، علاوه بر پیروزی مجدداً موفق به ثبت کلین شیتی دیگر شد.

سرخپوشان تهرانی در هوای بارانی تهران و در ورزشگاه آزادی با یک گل موفق به شکست  شاگردان سیروس پور‌موسوی در تیم نفت آبادان شدند.

در روزهایی که جدایی دو مدافع پرسپولیس در آغاز فصل جدید و ناکامی سرخپوشان از خرید مدافع در روز‌های پایانی فصل نقل‌وانتقالات، موجب نگرانی هواداران این تیم شده بود، عملکرد سید‌جلال حسینی و حسین کنعانی‌‌زادگان مثل همیشه بدون نقص بود و سازمان دفاعی شاگردان گل‌محمدی به رهبری این دو بازیکن اجازه هنر‌نمایی به بازیکنان حریف را نداد، و تقریباً در طول ۹۰ دقیقه هیچ خطر صدرصدی دروازه پرسپولیس را تهدید نکرد و حامدلک سنگربان این تیم روز آرامی را سپری کرد.

این عملکرد دو‌ مدافع میانی سرخپوشان و بازگشت محمد انصاری به میادین تا ۴ هفته دیگر، می‌تواند دست کم تا نیم‌فصل خیال هواداران پرسپولیس را  از خط دفاعی این تیم راحت کند.

هرچند به علت فشردگی بازی‌ها در ادامه فصل، حضور در سه جام و البته سن و سال بالای جلال حسینی و خطراتی همچون مصدومیت و محرومیت، خرید یک مدافع میانی برای پرسپولیس در نیم فصل واجب می‌کند و قطعاً حضور یک مدافع وسط مطمئن در لیست خرید زمستانی پرسپولیس حتمی به نظر خواهد رسید و کادر فنی و مدیریت باشگاه از همین الان باید به فکر توافق با گزینه‌های احتمالی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455kxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: بازی در فینال برنامه‌ریزی می‌خواهد