تاریخ انتشار: 1399/09/03 17:48
کد خبر: 50248

اعتراض مس رفسنجان به اشتباهات داوری: گل منشا در دربی کرمان آفساید بود +فیلم

باشگاه مس رفسنجان اعتراض خودش را نسبت به دو صحنه بحث برانگیز در دربی کرمان اعلام کرد.
اعتراض مس رفسنجان به اشتباهات داوری: گل منشا در دربی کرمان آفساید بود +فیلم

باشگاه مس رفسنجان با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خودش را نسبت به اشتباهات داوری در بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل گل‌گهر اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

"بررسی دو صحنه بحث برانگیز دربی کرمان؛ مس رفسنجان ضرر کرد

چند روز از دربی کرمان گذشته، مسابقه‌ای که پس از چند سال یک بار دیگر دو تیم از این استان را در سطح اول فوتبال کشور مقابل هم قرار داد و سوای نتیجه مسابقه، یک اتفاق بزرگ برای مردم عزیز استان کرمان و شهرهای سیرجان و رفسنجان رخ داد.

در این مسابقه دو صحنه شائبه برانگیز وجود داشت. صحنه اول و تاثیرگذار، گل اول تیم گل‌گهر بود که در شرایطی کاملا مشکوک به آفساید به ثمر رسید. تصاویری که در این ویدئوی کوتاه مشاهده می‌کنید، بهترین تصاویر موجود از این مسابقه است و امیدواریم این صحنه توسط تمام کارشناسان داوری به خوبی بررسی شود اما آنچه ما پس از بارها بازبینی و مشورت با کارشناسان برجسته داوری به آن رسیدیم، اشتباه کمک داور مسابقه و قرار گرفتن گادوین منشا در شرایط آفساید است که این اتفاق، ضربه جبران ناپذیری را به مس رفسنجان وارد کرد.

در مقابل این صحنه اما سیرجانی‌ها اعتقاد دارند قبل از این گل، گلی که علیرضا ابراهیمی، مدافع این تیم به ثمر رسانده در شرایط آفساید نبوده است. در تصویری که توسط دوربین باشگاه مس گرفته شده، کاملا مشخص است؛ هنگام ارسال توپ بازیکن گل‌گهر خطایی آشکار روی بازیکن مس انجام می‌دهد و سوای آفساید بودن یا نبودن این صحنه، بازی قبل از به ثمر رسیدن گل باید متوقف شود که متاسفانه این خطای واضح از دید داور مسابقه دور مانده است.

در نهایت اینکه هدف باشگاه مس رفسنجان از انتشار این تصاویر زیر سوال بردن عملکرد کوپال ناظمی و کمک‌هایش نیست. اتفاقا آن‌ها در دیدار مقابل گل‌گهر کاملا مقتدرانه بازی را کنترل کردند اما اگر گل اول گل‌گهر در شرایط آفساید به ثمر رسیده باشد (که از نظر ما اینطور است) امیدواریم از حالا و برای بازی‌های آینده در این لحظات حساس که سرنوشت تیم‌ها را رقم می‌زند، با دقت بیشتری تصمیم‌گیری شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455kz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی گل گهر مقابل مس رفسنجان