تاریخ انتشار: 1399/09/03 21:09
کد خبر: 50243

مددی: فیلم های اتفاقات اهواز را ارائه می کنیم/دیاباته مشکلی برای بازی با ماشین سازی ندارد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد که شیخ دیاباته مشکلی برای حضور در برابر ماشین سازی ندارد.
 مددی: فیلم های اتفاقات اهواز را ارائه می کنیم/دیاباته مشکلی برای بازی با ماشین سازی ندارد

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص اتفاقات رخ داده در اهواز گفت که این باشگاه مستنداتی در این زمینه در دست دارد که نشان می دهد این بداخلاقی ها از سوی نیمکت فولاد آغاز شده است.

مددی در گفتگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در مورد مشکلات کادرفنی با دیاباته و حضور این بازیکن در تمرینات گفت: پس از اتفاقات بازی فولاد و گزارشات سرمربی و سرپرست محترم تیم استقلال، دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد. این کمیته روز گذشته تشکیل جلسه داد و در این جلسه دفاعیات و اظهارات آقای دیاباته استماع شد و ایشان به سوالات و ابهامات اعضای کمیته پاسخ داد.

وی ادامه داد: دیاباته یک مترجم فرانسوی با خودشان آورده بودند تا پاسخ هایشان بدون کم و کاست به سمع و نظر اعضای کمیته انضباط برسد. این جلسه در فضای خیلی دوستانه ای برگزار شد. دیاباته بازیکن حرفه ای و خوش اخلاقی است. ان شالله پس از بررسی همه جوانب، رأی کمیته انضباطی در خصوص ایشان، هفته آینده صادر خواهد شد.

وی درباره مجوز حضور دیاباته در تمرینات و مسابقات نیز توضیح داد: امروز مجوز حضور ایشان در تمرینات صادر شد و هیچ مشکلی برای بازی کردن در برابر ماشین سازی که روز چهارشنبه است نخواهد داشت. این هماهنگی با سرمربی محترم انجام شد و با تصمیم فکری، ایشان در تمرین حضور پیدا کرد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد حواشی دیدار مقابل فولاد و واکنش رسمی باشگاه به آن اتفاقات گفت: ما برای این اتفاقات رخ داده متأسفیم. ما این را یک سناریو سازی از سوی باشگاه فولاد و برخی افرادی که در آنجا فعالیت می کنند، می دانیم. ما در اهواز صحنه هایی را شاهد بودیم که فقط صفحه کوچکی از آن در تلویزیون به نمایش در آمد. به مثابه کوه یخی بود که بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد دیده نشد.

مددی در مورد اینکه گفته می شود استقلال فیلم هایی را در زمینه اتفاقات رخ داده در دست دارد، گفت: مستندات بسیاری در این زمینه داریم که ان شالله آنها را به مراجع ذیربط ارائه خواهیم داد.

وی درباره وارد شدن سرمربی استقلال به حواشی رخ داده در اهواز گفت: ما این اتفاقات را تأیید نمی کنیم اما باز هم می گویم آنچه که شما دیدید، یک کوه یخ بود. بسیاری از اتفاقات ناگفته وجود دارد که ثابت می کند این بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت تیم فولاد متأثر شده و متأسفانه جور دیگری نمایش داده شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vz6dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تصمیم جالب فکری؛ او با اسکوچیچ صحبت می کند