تاریخ انتشار: 1399/09/03 22:08
برای تیمی که امیدوار کننده ظاهر شده است؛
کد خبر: 50237

دو پیشنهاد ویژ برای محرم و سپاهان

دو پیشنهاد ویژ برای محرم و سپاهان

در شرایطی که تنها دو هفته از رقابت های لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم، تعدادی از همراهان  سپاهان معتقدند که شاید این تیم هنوز در روند نتیجه گیری قرار نگرفته است و خصوصاً از لحاظ کیفیت کار هجومی و گلزنی نیاز به فرصت دارد، البته لازم به ذکر است سپاهان در بازی خود در مقابل آلومینیوم اراک با یک بازی خوب و آمار قابل قبول از لحاظ تعداد از پاس با سبک ناب نویدکیایی موقیت های فراوانی داشت و در نهایت توانست پیروزی یک بر صفر را در بازی به ثبت رسانده است.

در این میان انتقاداتی بابت تغییرات زیادی که در ترکیب نسبت به بازی نخست ایجاد شده علیه کادرفنی صورت گرفته ولی باید در نظر گرفت که تغییر ترکیب از دیدارهای تدارکاتی تا بازی های ابتدایی لیگ نه تنها بد نیست بلکه بیان گر کیفیت خوب نیمکت نشینان سپاهان است که به خودی خودی نشان از دست باز محرم نویدکیا و کادر او را در ساخت ترکیب دلخواه دارد.

اما با این تفاسیر با توجه به موقعیت کنونی سپاهان پیشنهاد ویژه‌ای برای کادر سپاهان داریم که مربوط به دادن آزادی عمل به بازیکنان در زدن شوت به سمت دروازه از فاصله دور است.

موردی که در چند فصل اخیر مثمر ثمر بوده و خاطرات خوبی را به جای گذاشته که نمونه آن شوت های کی روش استنلی، محبی، پورقاز و نور افکن به سمت دروازه تیم های حریف بوده که گل های بسیار زیبایی به ارمغان اورده است.

این روز ها تغییر تاکیتیک تیم باعث کاهش تعداد این شوت ها شده و به نظر می‌رسد اجازه عمل آنها از بازیکنان گرفته شده و انها با الگوی پاسکاری تا نزدیکی دروازه و حمل توپ به این شیوه دارند اما این ویژگی در تک تک بازیکنان سپاهان موج می‌زند و با هدایت و راهنمایی کادر فنی این شاخص میتواند نتایج خوبی برای سپاهان به بار اورد.

مورد بعدی که محرم و یارانش در کادر فنی باید به ان توجه ویژه ای داشته باشند گل زدن در پنالتی های بدست امده است. موردی که ضعف در آن در فصل قبل سپاهان را به لقب تیمی که بیشترین تعداد پنالتی را در یک فصل از دست  داده تبدیل کرده بود پس برنامه ریزی تمرین در این راستا نیز میتواند نتیجه ساز باشد.

به قلم امید قاسمیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmv55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان جاده موفقیت مستقیم نیست
درس بزرگ از دیدار اول

طلایی پوشان اماده رقابت با سایپا
اردوی فشرده شاگردان نویدکیا در تهران