تاریخ انتشار: 1399/09/03 22:23
کد خبر: 50235

عنایتی: ما هیچ بازی‌ای را ساده نمی‌گیریم

سرمربی هوادار در خضو شرایط این تیم بعد از نخشتین پیروزی خود در لیگ آزادگان گفت.
عنایتی: ما هیچ بازی‌ای را ساده نمی‌گیریم

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار یک روز پس از این مسابقه در حاشیه تمرین تیمش اینطور حرف هایش را در رابطه با این پیروزی آغاز کرد و گفت: بازی خوبی بود. به هر حال در شروع بازی ها مشکلاتی وجود دارد. اول باید تشکر کنم از بازیکنان خوبم که سه امتیاز خوب را گرفتند. حاشیه ها کمی تمرکز ما را پایین آوردند ولی خدا را شکر می کنم که سه امتیاز را گرفتیم.

او درباره شرایط آماده سازی تیمش بیان کرد: ما خیلی زود تمریناتمان را شروع کردیم و دو اردوی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان خوبی هم به جمع ما اضافه شدند و امیدوارم بتوانیم جواب زحماتمان را بگیرم.

عنایتی سپس در رابطه با این موضوع که نود ارومیه برنامه مشخصی برای حضور در این بازی نداشت، گفت: اول از اینکه باید از بازیکنان نود ارومیه تشکر کنم. حرف و حدیث ها زیاد بود ولی من مطمئن بودم بازی انجام می شود. یک مقدار از نظر روحی و روانی روی تیم اثر گذاشت ولی بازیکنان و جوانان نود خیلی خوب بازی کردند. باور نمی کردیم نود اینقدر خوب باشد. به آنها تبریک می گویم. امیدوارم مشکلاتشان هر چه زودتر حل شود تا لیگ زیبایی را ببینیم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که تیمش انتظار می رفت راحت تر مقابل نود برنده شود، اضافه کرد: اصلا ما بازی آسان نداریم. به خصوص در هفته های اول که شناختی وجود ندارد. ما هیچ بازی ای را ساده نمی گیریم همه بازی ها سخت است.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه خیلی از کارشناسان تیم هوادار را مدعی حضور در رقابت های لیگ برتر می دانند، عنوان کرد: این موضوع فقط مسئولیت ما را بیشتر می کند. باید سخت تر کار کنیم. خیلی خوشحالم تیم در نیم فصل وجهه ای پیدا کرده که همه به عنوان مدعی به آن نگاه می کنند. امیدواریم با تلاش بچه ها در میان تیم های بالای جدول باشیم و مثل 17 تیم دیگر تلاش می کنیم که به لیگ برتر برویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqvmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین‌سازی، پیام‌آور اولین ناکامی برای استراماچونی