تاریخ انتشار: 1399/09/04 14:28
کد خبر: 50192

اختصاصی/ خداحافظی بی سر و صدای "عادل" از تلویزیون!/ فردوسی پور از شبکه ورزش هم رفت؟!

آیا عادل فردوسی پور از شبکه ورزش هم کنار گذاشته شده است؟!
اختصاصی/ خداحافظی بی سر و صدای "عادل" از تلویزیون!/ فردوسی پور از شبکه ورزش هم رفت؟!

علی مسعودی؛ تعطیلی برنامه نود از یک سال هم گذشت، ولی خبر از عادل فردوسی پور نشد! شاید خیلی ها فکر می کردند، تعطیلی برنامه پربیننده "نود" که به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور بود، موقتی باشد و این مجری و تیمش مجددا به شبکه سه بازگردند و برنانه شان را روی انتن ببرند، اما این اتفاق رخ نداد و تعطیلی "نود" پا به دو سالگی گذاشت تا لیگ بیستم هم بدون "نود" پیگیری شود!  همانطور که مطلع هستید، حرف و حدیث درمورد کنار گذاشتن یا کنار  رفتن مجری محبوب، از شبکه سه سیما بسیار زیاد بوده که هنوز هم، نه خود عادل فردوسی پور جدایی اش را شفاف توضیح داده و نه مسئولان شبکه دلیل حذف برنامه پر مخاطب را اعلام کرده اند. به هر حال هر چه هست، شبکه سه روزها و ماه های بدون عادل را سپری می کند و کم کم " نود" هم به خاطره های تلخ فوتبالی ها می پیوندد که چطور کرکره اش را پایین کشیدند؟!

 ناگفته نماند، خداحافظی اجباری فردوسی پور از برنامه نود، همزمان با خداحافظی اش از گزارشگری اش نیز همراه شد و او بعد از اتفاقات تلخی که برای برنامه اش رخ داد، ترجیح داد قید گزارش کردن را هم بزند و به دو برنامه ( مجله فوتبال اروپا و فوتبال 120) در شبکه ورزش بپردازد. دو برنامه ای که تصویری از عادل به چشم نمی خورد و فوتبال 120 با مجری گری حمید محمدی روی انتن می رفت و در مجله فوتبال اروپا هم فقط صدای عادل را می شنیدیم!

 هواداران عادل فردوسی پور و حتی خود عادل تمام دلخوشی شان به این دو برنامه، شبکه ورزش بود تا از این طریق با هم ارتباط داشته باشند و پای تلویزیون بنشینند که خبر می رسد، این دو برنامه هم از دست عادل خارج شده و محبوب فوتبالی ها بطور کل، صدا و سیما را ترک کرده است! برنامه فوتبال 120 که همیشه با اغاز لیگ های اروپایی روی انتن می رفت، با گذشت دو ماه از مسابقات، هنوز خبری از ان نیست و گویا فردوسی پور این برنامه را نیز از دست داده یا شاید هم از دستش گرفته اند تا کم کم شبکه ورزش نیز با "عادل" خداحافظی کند! خداحافظی که قطعا یکی دیگر از برنامه های پر مخاطب تلویزیون را حذف می کند و به علاقه مندان فوتبال اسیب می زند. البته برای مسئولان صدا و سیما مهم نیست که فوتبال دوستان چه اسیبی می بینند و انها همیشه کار خودشان را می کنند! با این حال، هر چه هست؛ حذف امثال فردوسی پور ها می تواند، به محبوبیت انها بیفزاید، وگرنه مردم به این کج سلیقگی ها عادت کرده اند!

در این راستا، خبر می رسد سومین برنامه عادل را هم مثل اب خوردن از او گرفته شده تا بعد از حذف تصویرش، شدایش نیز از صدا و سیما پاک شود! سومین برنامه عادل فردوسی پور، مجله لیگ اروپا بود که اخیرا به دست پیمان یوسفی افتاده تا او هم مثل محمد حسین میثاقی جای "عادل" ایفای نقش  کند! ایفای نقشی که نشان از حذف یا خدا حافظی، فردوسی پور از صدا و سیما را دارد؟! در هر حال شاید حذف عادل یا شاید هم خداحافظی او از صدا و سیما از سوی عده ای تکذیب شود، ولی ایا حذف برنامه نود، حذف فوتبال120، حذف مجله فوتبال اروپا و گزارش نکردن فردوسی پور، چیزی جز این را نشان می دهد؟! قضاوت با شماست!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk7kx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای جالب برنامه نود، عادل فردوسی پور و سه بازیکن خارجی
همراه با فریدون معتمدیان در گفت وگو با فرتاک نیوز؛